6.

3.6K 57 17
                                    

Am intrat pe poarta liceului uitandu-ma dupa nimeni altul decat Casanova.  Nici urma de el. Am patruns pe holuri sperand sa il vad.
Am renuntat sa il mai caut atunci cand se suna de ora. M-am asezat in banca avand de gand sa trag un pui de somn pana se suna de pauza.

- La naiba, am injurat persoana ce imi tulbura somnul.

- Hai mica mea pornista, trezestete. Aud glasul gros a lui Casanova.

- Ia uite pe cine avem noi aici. Te-am cautat dar se pare ca esti scump la vedere.

Rase. Un ras plin de viata si uimitor.

- Tu? Pe mine? Pentru ce anume? Sau mai vrei un menage? Intreba ultima propozitie in soapta.

- Avem de discutat ceva. Important. Intre patru ochi, daca se poate. Fara vreun cavaler de-al tau prin preajma. Promit ca nu te bat. Rad in coltul gurii. Acesta da din cap in semn de accept urmandu-ma printre elevii de pe holuri. Ne oprim in sala de literatura stiind ca este libera ora aceasta.
Intrati, am incuiat usa in urma noastra tragandu-l mai apoi pe Casanova de tricou lipindu-l de mine.

- Ce zici de o mica alianta? Ii intreb lingandu-mi buzele senzual. Acesta inghiti in sec privindu-ma.

- Tot ce doreste printesa mea. In ce anume consta aceasta alianta?

- Pastram legatura cu profa doar pentru note. Eu renunt la toti si tu la toate.

Black rase. Am inspirat adanc linistindu-mi impulsul de a-i da una in fata aia a lui.

- Prostule. Acesta scanci cand l-am lovit cu pulmnul in stomac. Ma refeream sa ne futem.

- Bine, spuse scurt si direct. Nici nu ma asteptam la altceva.

- Un singur lucru mai este de zic. Cat timp facem asta impreuna nu te mai culci cu alte fete si nici eu cu altii. Vom fi doar noi doi.

- De acord. De cand te visam doar sub mine. Aproape ca uram cand auzeam ca ai cate unul pe zi si eu nu eram acea persoana.

- Acest sentiment il am si eu acum. Te vreau numai pentru mine. Fara sa te mai "conectezi" cu toate gonflabilele.

- Mi se pare mie sau esti geloasa, frumoasa mea?

Am strambat din buze, neacceptand faptul ca m-ar deranja prezenta altora langa el.

- Nu. Normal ca nu.

- Lasa asta. Acum vino sa te fac a mea. Zise acesta tragandu-ma spre el. Eram deja intinsa pe masa rotunda din sala fara pantaloni si chiloti, iar tricoul ei sutienul erau ridicate deasupra pieptului pe care Black il saruta inflacarat. Mi-am strans picioarele in jurul sau mai tare tragandu-l cat mai mult spre mine. Eram excitata ca naiba iar eu doar ma chinuia.

- Intra odata in mine ca nu mai pot.

- Of, iubita mea. Esti nerabdatoare sa ma simti? Zi-mi cat de mult ma doresti acolo, in tine iar eu o sa iti îndeplinesc dorinta.

- La naiba! Te dpresc mult de tot. Imi simt inima si toti muschii explodand. Iar intimitatea mea moare de dorinta de a te avea. Tu esti singurul care a stiut sa ma rodice peste maximile posibile vreodata. Tu, si numai tu!

I-am putut vedea ranjetul de pe chip. Asta isi dorea. Stia foarte bine ca el a foat primul si va fi singurul pe care il voi accepta cu adevarat in mine, completandu-ma total. Doar el.

Faptul ca eram lipiti, transpirati si excitati la maxim mi-a dat de gandit. De gandit cu inima. Cea pe care am tinut-o in lanturi departe de toate.
Cum sa ii spun celui mai mare player din oras ca simt acele furnicaturi in pieptn, nu numai atunci cand este in mine ci si cand il vad sau cand ma gandesc la el.
Dracu sa te ia, Black. Ma indragostesc de tine fara voia mea! Ai auzit? Sa te ia, nenorocitule. Mi-ai furat trupul,iar acum si inima. Iar tu ce imi dai in schimb? Sex? Pacat ca acum vreau mai mult de la tine. Iti vreau inima. Vreau iubire.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 14, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Drogul sexuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum