1.
Eram impreuna cu un baiat, partida mea din aceasta seara. Gura lui facea minuni. Limba sa imi masa partea intima, eu geamand usor infundat.
- O, perfect, urland de placere. Baiatul asta este minunat. Pur si simplu face minuni cu limba.
- Iubito, ce zici daca ma satisfaci si tu pe mine?, ma intreaba el
- Stii foarte bine ca eu primesc nu dau nimic. Daca mai vrei ceva in seara asta ar fi bine sa ti-o bagi in mine pana nu ma razgandesc si te dau afara in pula goala, ii zic cu un ton rece
Nu a astept ca in urmatoarea secunda il puteam simti cum pompa in vaginul meu. Iubesc senzatia asta. Daca ar sa traiesc din sex toata ziua as face asta. El ma penetra puternic, corpul meu miscandu-se fata-spate. Sanii se clatinau facandu-l sa se holbeze la pieptul meu, apoi punand mainile pe ei strangand. Parca eram intr-un film porno dar era perfect. Pula lui intra puternic in vaginul meu parca largindu-l mai mult. Pot sa recunosc ca avea penisul mare si nu intra tot in vagin pana ce i-am spus sa intre cu cea mai mare putere. Atunci am simtit cum sar sparge ceva in mine.
Dupa ce si-a dat drumul in vaginul meu s-a lasat langa mine in pat luandu-ma in bratele sale. Si-a dus mana la feminitatea mea bagandu-si doua degete masandu-ma. Asa am adormit in bratele sale.
Dimineata baiatul nu mai era. Ma bucur ca stie regula. Dupa ce mi-am traso cu vreo unul, dimineata cand ma trezesc el sa nu existe in patul meu si nici in casa.
Mi-am facut un dus rapid, tragand apoi pe mine o pereche de tanga, sutien, bolerou si niste colanti luciosi foarte mulati. Parul l-am prins intr-un coc. Mi-am luat telefonul, portofelul si niste sandale cu toc si am parasit locuinta.
Ma indreptam spre liceu. Sunt clasa a unsprezecea si eu ma tavalesc cu toti. Nu imi place scoala, dar in schimb traiesc viata la maxim.
Cand am ajuns in liceu, am fost salutata de toti baietii, unii venind sa ma roage ca diseara sa mi-o trag cu ei.
- Mereu vreti sex? Altceva, nu?, intreb amuzanta
- As prefera un oral daca se poate, se apropie "seful" liceului si primul dintre baieti cu care m-am culcat. Mda, am avut amandoi parte de oral, mai usor, pozitia 69.
- Stii foarte bine ca nu o sa primesti asa ceva, il anunt apucandu-l de penis prin jeans. Acesta a marait infundat
- Ar trebui sa iti indepartezi mana daca nu vrei sa te fut aici, zambeste in timp ce ma trage la el in brate punandu-si mana aproape de vagin
- Iati mana de acolo, Casanova daca nu vrei sa ramai fara penis, scumpule, il avertizez razand apoi continuandu-mi drumul spre liceu
CITEȘTI
Drogul sexului
RomanceSisi, fata independenta care stie sa isi traiasca viata la maxim. Ii plac drogurile si sexul. Iubeste adrenalina sexuala. Asta este viata ei, drogul sexului! @Original Productie 2015. ianuarie.