{3}

1.1K 105 20
                                    

And I'd sing a song, that'll be just ours
But I sang them all to another heart

Vždycky jsi miloval zpěv tak, jako nic jiného. Když jsme se přestěhovali, tak se ti naskytla šance. Přihlásil jsi se do soutěže se zpevěm, ale mělo to jeden háček. Musel jsi nás prostě přemlouvat ať jdeme z tebou, že?
Chtěl jsi, abych s tebou nazpíval duet. Byl jsi tak roztomilý, když jsi mě přemlouval. Kdybych věděl, že jako první půjdeš za mnou, tak bych na to Jiminovi nekývl.. Jo, odmítl jsem tě kvůli Jiminovi, ale to jsi nevěděl, dokud nenastal den soutěže.
Nakonec jsi si za parťáka vybral Namjoona.. Byl jsem na sebe tak naštvaný, že jsem to nevzal. Určitě by nám to hezky znělo, ale říkám si, že kdybych s tebou zpíval, tak by jsi nevyhrál.
Pamatuješ jak jsi tam začal nabalovat toho fotografa? Nehorázně mě to sralo, ale držel jsem se.
Po té soutěži jsme ti začali říkat V - Victory. Strašně se ti to líbilo a tak jsi to příjmul jako svou přezdívku. Vůbec jsem se nedivil, že jsi to vyhrál.. Víš, že máš andělský hlas? Ale zároveň takový ďábelský.. Mám zněj vždycky husí kůži. Myslím ale, že je to spíš tebou než tím hlasem..
Když tě slyším tak dokonce zapomenu na bolest, kterou prožívám.. Ne psychickou, ale fyzickou... Jestli se ptáš jestli se řežu rád.. tak ano. Fyzická bolest mi pomáhá utišit tu psychickou a ty.. Ty mi tu fyzickou bolest ulehčuješ.

And I wanna cry I wanna learn to love
But all my tears have been used up

S Jiminem jsme se jako spolubydlící ještě víc sblížili a myslím, že jsem mu někdy dával planý naděje, že bychom spolu někdy mohli něco mít. Nědělal jsem to naschvál. Bylo to tím, že jak si mi byl pořád na blýzku, tak jsem se z tebou chtěl mazlit a objímat se. No a většinou tuhle mou náladu schytal Jimin.
Ptáš se: ,,Proč jsem teda za tebou nešel?" Byl jsi z Jungkookem a to doslova pořád. I večer jsem slýchával jak se plíží do tvého pokoje. Právě v tu dobu jsem se řezal.. Už jsem ani nebrečel.. Všechny mé slzy, co ve mně byli, jsem už použil a všechny byly pro tebe.
Vždycky, když jsme se dívali na film a vy jste u toho dělali kraviny, tak jsem dělal, že jsem usnul. Nemohl jsem se dívat na to, jak se s ním skvěle bavíš a věnuješ mu ten krásný úsměv. Lámalo mi to srdce na kousíčky a já se té bolesti chtěl zbavit.
O pár měsíců později mi Jimin řekl, že mě miluje.. V tu chvíli jsem se do něj opravdu chtěl zamilovat, ale... nešlo to. V mé mysli jsi byl jen ty a tak jsem mu vše řekl. Řekl jsem, že ho nemůžu milovat, protože jsem zamilovaný do někoho jiného... Do tebe.
Sice začal chápavě přikyvovat, ale slzám se neubránil. To bylo naposledy, co jsem ho pevně obejmul než se přestěhoval.
Vám řekl, že si našel práci, ale já znal skutečný důvod. Omlouvám se, že jsem ho od nás odehnal, ale horší by bylo, kdybych mu lhal. Přecijen.. Jsem zamilovaný do tebe.. Myslím, že už asi napořád.

On another love, another love
All my tears have been used up

Všechny vás to opravdu hodně vzalo.. Bez Jimina tady bylo opravdu prázdno a tak nějak ticho. Nevadilo mi to. Já jsem si tu klidnou domácnost užíval... dokud Hoseoka nenapadl ten suprovej nápad: ,,Co si takhle zahrát flašku a pořádně se ožrat?" Ten nápad se mi nějak nezdál, ale stejnak jsem se k vám připojil.
Celá hra absolutně neprobíhala v klidu. Důkaz toho bylo to, že jste byli totálně na mol. Ano, píšu 'jste', prostože já se ani jednou nenapil. Nikdo jste si toho nevšiml.
Všichni dávali hrozně úchylné úkoly, takže jsem se vždycky bál, co na mě padne.
Flaška dopadla na mě a já si úplně pomatuju ten Hoseokův úšklebek. To jsem ještě netušil co zažiju.. Mám pocit, že od té noci jsem konečně začal žít.
Úkol zněl: ,,Minutu se líbej s Taem."
Vykulil jsem na něj oči a následně i na tebe. Smutně a taky trochu prosebně jsi se koukal na Kooka, mezitím, co on se ti šklebil.
Už by jste nám konečně mohly říct, že jste spolu... Třeba bych se i přestal řezat... #málopravděpodobné.
Jelikož jsem neměl na výběr, tak jsem k tobě dolezl a přejel ti prstem po rtu. Byl jsi tak krásný. Musím přiznat, že jsem se opravdu hodně těšil až okusím tvé měkké rty, ale nemyslel jsem si, že za tuhle příležitost bude moct hra a ještě ke všemu budeš na mol. Určitě teď třeštíš oči, protože si to nepamatuješ..
I když jsem se styděl, tak jsem své rty přitiskl na ty tvé. Pomatuju si ten úžasný pocit, jako bych ho zažil včera.
Celým mým tělem projela obrovská husina, myslel jsem, že mé srdce vybuchne radostí a to, co se mi dělo v břiše... se nedá ani popsat.
Ihned jsi se začal do polibku zapojovat, což mě nutilo k úsměvu, ale nemohl jsem nic dát najevo.
Připadalo mi to jako pár sekund než celá minuta. Nespokojeně jsem se od tebe odtrhl a vrátil se na místo. Po zbytek hry jsem moc nevnímal. Celou mou pozornost jsi si vysloužil ty.. Nebo spíše tvé rty. Nebylo by to tak, kdyby jsi si celou dobu nezkousával ten spodní ret... Byl jsi opravdu sexy.. Bože, teď si o mně musíš myslet hrozné věci... Promiň.. a ne jenom za tohle.
Pohádal jsi se s Jungkookem hodně? Vypadalo to tak.. Po té flašce jste se spolu moc nebavili. Zavinil to ten polibek?.. Asi jo..

Nevím proč to píšu tak dlouhý.. Asi jsem se už prostě potřeboval vypsat. Nejspíš ti tenhle dopis ale nikdy nedám.. No, ještě si to nechám projít hlavou. Kdyžtak se můžu odstěhovat ne? Každopádně jestli tohle čteš.. prosím nezlob se na mě.
Doufám, že se ti ty prsteny líbí. Koupil jsem je pro nás.. Nevím proč.
...Jo, tenhle dopis neuvidíš už jsem se rozhodl. Třeba ti to, co k tobě cítím někdy řeknu, ale spíš ne..

Ahoj Taei.. Miluji tě♥

P.S. - Právě jsem se vzbudil. Je asi.. krátce po půlnoci.. Nemůžu spát. Zase jsem se řezal..
Dnes jdeme na nějakou tu párty či co.. Zjistil jsem, že ty tu s Kookem zůstáváš.. Nedivím se... Taky se mi na tu párty nechce, ale rozhodl jsem se vám dát prostor.
Jediné co chci je, aby jsi byl šťastný.. Já do toho, ale nemůžu patřit.. Už jsem to zjistil, ale že to trvalo.. Kookie je.. hodný a pohledný. Hezčí než já..
Plánuju se na tý párty pořádně ožrat. Kdo ví, co budu dělat až budu opilí.. Třeba skočím z mostu.. nebo pod auto... Doufám, že to bude jedno z toho..
Ani nevíš, jak pro mě znamená to, že jsi mým kamarádem..., ale asi mi to nestačí.. Miluju tě celým svým srdcem, ale to už to nezvládá...

...
Tak je tady poslední část dopisu😊

Jak myslítě, že Tae zareaguje?
(podle mě to bude podle toho, jak velkou budu mít depku😘😂)

Another love •TaeGi• ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat