Fire šla vedle Angel. Vraceli se ze školy. ,,Konečně máme dostudováno." Řekla radostě Angel. Fire jí ale nevnímala. Přemýšlela o tom co bude dělat. Kam by měla jít jako ohnivý pony? Ucítila drknutí do boku. ,,Hej Fire, co je to s tebou?" ,,Nic, jen přemýšlím co budu dělat." ,,Ty to nevíš?" ,,Ne, co bych měla dělat když jsem...." Fire to nedořekla. Ale Angel věděla co myslela. ,,Ale notak, určitě se něco najde." ,,Ale co? Kdo by chtěl do práce poníka, který může kdykoliv vzplanout?" Angel se na ní podívala. ,,Pořád chceš odsuď odletět pryč, že ano?" Fire kývla. ,,Tak to nedělej. Už to ovládáš daleko líp, a určitě si něco najdeš." Fire se na ní podívala. Pokusila se usmát. Nevěřila jí, ale nechtěla se o tom už bavit. Angel se s ní před zámkem rozloučila. Fire vešla do zámku. Day byla zase pryč. Poslední dobou byla pryč skoro pořád. Fire si povzdechla a vydala se do pokoje. Ten se celkem změnil. Všechno zde měla v ohnivém nádechu. Nevěděla proč, ale cítila se tu víc pod kontrolou. Pohlédla ke psacímu stolu na kterém ležela pěkná hromádka už počmáraných skicáků, hromádka náhradních skicáku a jeden skicák na který teď kreslila. Přišla na postel a podívala se na svůj noční stolek po knize. Na něm bylo pět hromádek knih. Asi bych ty knihy mohla do té knihovny vracet. Pomyslela si. Vzala si knihu, která z nich byla nejtlustší. Jí ale stejně připadala strašně tenká. Otevřela knihu a začala číst.
Když dočetla podívala se na hodiny. Uběhlo asi pět hodin. Povzdychla si. Vstala z postele a přešla k psacímu stolu. Odtud si vzala sešit a tužku, a vyšla na balkon. Rozhlédla se po Acombu. Úplně nahoře nad Acombem byl malý mrak. Fire roztáhla křídla a vyletěla k němu. Posunula ho vedle své oblíbené skály a lehla si na něj. Tam začala kreslit. Kreslila svého tátu, tak jak si ho pamatovala. Kreslila a vzpomínala na tu noc kdy jí zachránil. A zemřel. Měl jí v té lavině nechat. Neumřel by a pořád by tu byl. Zemřel kvůli ní. I kvůli ní byla ta lavina. Kdyby se neotáčela....
Ukápla jí slza. Na svém rameni, ucítila něčí kopyto. Lekla se a otočila se. Během toho tomu poníkovi vrazila. Když se otočila uviděla ho jak si mne tvář. ,,Jo asi jsem si to zasloužil."
Fire se zamračila. Nemohl to být kdokoliv jiný? Proč to byl tenhle....
Tak fajn píšu tři knihy najednou. Normální ne? Jsem zvědavá jak budou vycházet.
YOU ARE READING
Together
FanfictionFire Hope dokončila školu. Neví co bude dělat dál. Kdo by chtěl ztělenění ohně, které může kdykoliv doslova vzplanout? Do tohohle všeho, příjde Dark Hard, kterého Fire nesnáší ze všech hřebců a poníků nejvíc.