Co tu chceš?!

35 7 2
                                    

Stál tam černý pegas, s tmavě modrou hřívou. ,,Co tady děláš Dark Harde?!" ,,Nemůžu tě přijít utěšit?" ,,Ne, ty ne. Co tady potřebuješ? Nemáš si někde se svojí partou zvětšovat to svoje nezvětšitelné ego?" Křikla na něj Fire. ,,Jsi roztomilá když se zlobíš." Fire se zarazila. Zavrtěla hlavou a znova na něj zakřičela. ,,A teď si jako myslíš co? Že ti hned skočím do náruče? Po těch letech kdy jsi mě šikanoval?!" Dark se zarazil. Začal špatně. Tahle klisna opravdu nebyla jako těch tisíce dalších. ,,Omlouvám se." Fire Hope se zarazila. ,,Cože?" Zeptala se překvapeně. ,,Omlouvám se. Za to všechno. Byl jsem pitomý. Odpustíš mi?" Fire byla překvapená. ,,Promiň ale nemůžu ti věřit. Obzvláště po těch letech kdy jsi mě šikanoval, a štval na každém mém kroku a potom co jsi mi udělal loni." Dark Hard jí chápal. On by si taky nevěřil. ,,Chápu, já bych si taky nevěřil." Řekl. Fire kývla. Vzala svůj blok a tužku a odletěla. Dark Hard se za ní dlouho díval.  Poté odletěl taky.


Fire doletěla do zámku. Na chodbě se zastavila. Vstřebávala co se před chvíli na tom mraku stalo. Dark Hard se jí omluvil? Že by mu začínal růst mozek? Ne. Zavrtěla hlavou. To není možné. Pokračovala dál ve své cestě. Na chodbě narazila na Pearl. ,,Ahoj, ty už si zpátky?" Day kývla. ,,Kdes byla?" Zeptá se Day a koukne na Fireninu neučesanou hřívu. ,,Jen sem si kreslila. Ale ještě neco se tam stalo." Day se zatvářila zvědavě. ,,Co?" Zeptala se. Fire jí pověděla co se na mraku stalo.


Já bych mu asi taky nevěřila. Ale nechtěla bys mu dát aspoň šanci?" Řekla Day, když jí to Fire dořekla. Ta jen zavrtěla hlavou. ,,Day, celé ty roky mě šikanoval, a taky to co se stalo loni." Day se a ní podívala. ,,Chápu tě, ale přece nechtěla bys to alespoň zkusit?" ,,Možná, já ani vlastně nevím." Day soucitně kývla.  ,,No, přemýšlej o tom, já musím něco zařídit. Day se otočila a odešla. Fire zůstala na chodbě sama.



Jo dala sem to. nevím možná dneska ještě vydám kapitolu od Secret. Ale určit si něco předepíšu.

@Itanela


TogetherWhere stories live. Discover now