Starý domov

31 5 0
                                    

Fire, Angel a Dark Hard šly nocí. ,,Vážně si myslím že bychom tu neměli být." Řekla Angel. ,,Angel říkám ti už poněkolikáté že se nám nic nestane." Odvětila Fire Hope. ,,Dobře ale proč jsme museli jít v noci?" Zeptal se tentokrát Dark Hard. ,,Někteří poníci spánek potřebují" ,,Nemyslím si že by z toho měla Day radost, kdyby to zjistila, ale většinou jí je jedno co v noci dělám." ,,Hned jsem klidnější." Řekla Angel. Fire Hope přeletěla spadlý strom. Druhý podlezla. ,,Nic tam dělat nechci, jen chci zjistit jestli rodiče něco nevěděli." ,,Co by měli vědět? Hádám že ani nevěděli co jsi zač."  Řekl Dark Hard a přeletěl oba stromy. ,,Já nevím, třeba jen nějaký malý vodítko, aby jsem to mohla líp ovládat." ,,Fire, už to ovládáš daleko líp, a co kdybys tam zjistila něco co by jsi vědět nechtěla?" Fire Hope se zastavila. ,,Vy něco víte?" Řekla překvapeně. ,,Ne, jistě že ne." Řekl nejistě Dark Hard. ,,Co víte?" ,,To je to tak nápadné?" ,,Jo, lhát umíš asi stejně tak dobře jako létat potichu." ,,Hej." Křikl na ní. ,,Neřeknete mi to že ne?" Zeptala se Fire Hope. Oba zavrtěli hlavami. ,,Achjo. No nic, dalo se to čekat." Fire se zase dala do kroku. ,,Jak daleko to ještě je?" Zeptala se Angel. ,,Co si pamatuji, tak by sme tam za chvíly měli být."Řekla Fire Hope. Zastavila se. Před ní ležela lavina sesypaných kamenů. ,,Tady tvůj táta...?" Zeptal se Dark Hard. Fire kývla. Z očí jí ukápla slza. ,,Za chvíli tam budem." Řekla roztřeseným  hlasem Fire Hope. V cestě pokračovali mlčky.

Za chvíly došli ke starému opuštěnému domu. ,,Tady jsi předtím bydlela?" Zeptala se Angel. Fire Hope kývla. Přišla ke dveřím a otevřela je. Dveře vypadly z pantů. ,,Sakra." Vypadlo ji z úst. ,,Nemůžu zůstat tady a hlídat?" Zeptala se vystrašeně Angel. Fire Hope otráveně vzdychla. ,,Fajn. Můžeš." Vkročila do domu. Dark Hard za ní. Z jezdecké tašky vytáhla baterku, a rozsvítila ji. ,,Kde chceš začít hledat?" Zeptal se Dark Hard. ,,Nevím,  chci to prohledat celý. Třeba najít i nějakou fotku. Žádnou nemám. " Dark kývl.  Fire Hope otevřela jeden šuplík.  Uvnitř uviděla malou krabičku. Byl na ni malý papírek. Pro Fire Hope.
Zvědavě ji otevřela. Uvnitř byli naušnice ve tvaru malého plaminku. Fire se zaleskly oči slzami. ,,Co tam je?" Zeptal se zvědavě Dark Hard. ,naušnice. "
Fire Hope krabičku zavřela a schovala do jezdecké brašny. Otevřela druhy šuplík. Na dně ležela černá kniha. Fire Hope ji vyndala. Na obalu měla plamen. Neotvirala ji a dala do brašny. ,,Vypadaš jako zlodějka."  Poznamenal Dark. ,,všechno sebereš." Fire se na něj podívala vražedný pohledem. ,,Chtěla bych v téhle situaci vidět tebe." Nato Dark neodpověděl. Fire Hope se zase otočila. Z šuplíku vytáhla dvě knihy. Jedna byla fotoalbum. Druhá byla modrá,  s nápisem deník. Fire je zastrčila do tašky. Na dně šuplíku ležela fotka ji a jejího táty.  Fire Hope ji vyndala. Oči se ji zalily slzami. Usmála se a fotku dala do tašky.  Ještě tam
Ležel náhrdelník s malým plaminkem. Ten si také vzala. Ve zbytku domu uz moc zajímavých Věcí nebylo.



Tuhle knihu asi ráda vydáván o půlnoci.  No nic, je tady.

TogetherWhere stories live. Discover now