Fire předcházela po pokoji sem a tam. Nevěděla co má dělat. Létat nemohla, a na kreslení neměla náladu, ani na čtení. Koukal se na psací stůl na kterém leželo fotoalbum. Přišla k němu a otevřela ho na poslední stránce. Koukala na poslední fotografii. Víceméně na zelenou klisnou vedle jejího táty. Koukala se na ni dlouho. Pomalu se ji vybavila malá vzpomínka. Jak se na ni ta klisna usmívala. Viděla její úsměv. Fire zývla. Podivila se. Zývla poprvé za celý svůj život. Nevěděla proč, ale byla unavená. Otočila se a zalezla do postele. Zavřela oči a pomalu usnula. Poprvé za celý život.
Day byla v zámku, a chtěla jít za Fire Hope. Šla chodbou a uviděla silnou modrou záři. Dala si kopyto před oči a postupovala směrem k záři. Když přišla trochu blíž, ujistila ze vychází z pokoje Fire Hope. Za chvíli k ni přiběhli Angel a Dark.,,Co se stalo? Fire podpalila zámek?" Křikl dark Hard. ,,Nevím, ale doufám ze ne." Zakřičela na něj zpátky Day. Všichni tři postupovali kupředu. Když došli k pokoji Fire Hope, záře pomalu ustavala. Stahována se pořád blíž do jednoho bodu. Když se tam podivaly zjistily ze se vztahuje do Fire Hope. Ta poklidně spala jako by se nic nedělo. ,,Ona spí? Já myslela ze nespí." Ptala se Angel. ,,Já taky, ale všechno ohledně ztělesnění ohně je nejasné." Odpověděla ji Day. Fire pomalu začala otvírat oči. Když se zvedla všimla si těch třech. ,,Co tady děláte?" Ptala se zmateně. ,,Fire, právě si zářila přes celý WaterMark. A Vypadaš jinak." Odpověděla ji Angel. Fire se na ne nechápavě koukla. Poté se koukla na sebe. Její hriva měla místo modrého meliru modrý kus na ofine, červený dole a na ocase měla červený a modrý. ( pak dám do obrázku. ) A její skvrna kterou měla na obou křídlech se roztáhla po celých křídlech. Fire se na to prekvapive koukala. Stejně jako všichni ostatní. Zmateně si zase sedla na postel. ,,Co se mi to stalo?" Ptala se. Z očí ji začaly padat slzy. Nikdo ji neodpověděl. Nikdo to ani nevěděl. Dark Hard k Fire přišel blíž. Fire měla pořád sklenkou hlavu a brecela. Dark Hard ji položil kopyto na rameno. Rychle ucukl. Fire palila jako oheň. Fire se na něj podívala uslzenyma očima. Nikdo nevěděl co říct. Fire se zvedla a odbehla dveřmi pryč. Všichni tam jen stáli a koukali na otevřené dveře kterými vyběhla.
Ano. Tahle kniha žije. Teď jsem si všimla ze uz mám šest kapitol a pořád se nerozjel hlavní děj.😂😂😂
Bude dlouhá kniha.
YOU ARE READING
Together
FanfictionFire Hope dokončila školu. Neví co bude dělat dál. Kdo by chtěl ztělenění ohně, které může kdykoliv doslova vzplanout? Do tohohle všeho, příjde Dark Hard, kterého Fire nesnáší ze všech hřebců a poníků nejvíc.