Když se Fire vrátila do pokoje za chvíli mělo svítat. Hodila si cestovní tašku vedle stolu a začala vyndávat věci. vyndala naušnice a přívěšek. Naušnice si bez dlouhého přemýšlení nandala na uši. Ale na přívěšek se koukala dlouho. Nakonec ho položila do šuplíku ve stole. Vyndala knihu a deník. Položila si je na noční stolek. Vyndala fotoalbum. Na každé fotce byli její rodiče a jejich kamarádi. Fire se usmívala při prohlížení. Z očí jí ukápla slza. Na poslední fotografii se zarazila. Byla tam ona, ještě miminko, její táta a další pegaska. Byla mladší než táta ale i než její máma kterou už znala podobu nazpamnět. Její srst byla zelená a hříva měla dva odstíny modré. Přemýšlela kdo to je. V zamyšlení se podívala na hodiny. Bylo osm hodin ráno. Zděsila se. Už měla být na louce. Zvedla se, vyndala z tašky zbytek věcí a dala si do ní notes. Vystartovala z pokoje a letěla ke dveřím. Do cesty vrazila do Day. ,,Kam letíš?" Zeptala se jí. ,,Promiň, letím pozdě." Řekla ve spěchu Fire a už byla pryč. Day nad tím jen zavrtěla hlavou.
,,Pardon. Zamyslela jsem se." Řekla Fire Hope když doletěla na louku kde se s Angel scházeli. ,,klid, tak dlouho tu nečekám asi pět minut. Letíš jsem asi tři minuty." Zasmála se Angel. ,,No jo, létám trošku rychlejc než většina." ,,Jo, jenom trošku." Fire se zastavila. ,,Dark Harde, vylez vím že nás sleduješ!"Křikla. ,,Ale, noták to jsem vážně tak hlučný?" Řekl Dark který právě vylézal z křoví. ,,Ne jenom hlučný, viděla jsem i kus ocasu." Řekla Angel. ,,To je spiknutí holky." Řekl pobaveně Dark Hard. ,,Jo, ale když nás sleduješ co čekáš."Zasmála se Fire ,,No jo no, vzdávám se." Řekl a zvedl kopyta. ,,Ha!" Vykřikly Fire a Angel a plácli si kopyty. ,,Dobře no, ale nemusíte se hned vychloubat." ,,Máš pravdu, my můžeme." Smála se Fire. ,,Dobře necháme toho?" Řekl Dark Hard. ,,Možná." Smála se Angel. ,,Dobře, a co se proletět?" ,,Fire, vyhraješ to je jasné." Řekla Angel. ,,Já říkala proletět, ne závody. Angel nechtěla by sis zajít k ušnímu?" ,,Ne, a letíme." Řekla Angel a vyletěla. Druhý vyletěl Dark Hard. Fire jim nechala náskok. Po asi půl minutě vzletěla. Za chvíli je dohonila. Ve vzduchu dělaly různé otočky a podobné výkruty.
Prolétaly hájem. Fire si vesele letěla. Koukla vedle sebe na Angel. Ta se na ní taky podívala a usmála se. Fire vyletěla do vzduchu. Tam udělala několik otoček. Letěla prudce dolů. Stáhla křídla, ale málo a zavadila o větev. Zkoušela roztáhnout křídla, ale nedařilo se. Prudce se řítila dolů. Dala přední kopyta před sebe. Těsně nad zemí se jí z kopyt vytvořil oheň. Zabrzdil její pád, ale trošku jí odrazil do vzduchu. Fire spadla na zem. Hned k ní přiběhly Dark a Angel. ,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Angel. ,,Jak si to sakra udělala?" Ptal se Dark. ,,Nevím jak sem to udělala, ale mám asi naštípnuté křídlo." Řekla Fire a zkusila natáhnout křídlo. Křuplo v něm. ,,Sakra, zlomené." Zanadávala Fire. ,,Fire, musíš do nemocnice." Řekl Dark Hard. ,,Do háje." Řekla Fire Hope a zvedla se.
,,Máte to zlomené, asi dva týdny by ste neměla létat." Řekl doktor. ,,Ale noták, to není fér." Řekla zklamaně Fire. ,,Je mi líto, ale výjmki neděláme."
Další čast je tady.
YOU ARE READING
Together
FanfictionFire Hope dokončila školu. Neví co bude dělat dál. Kdo by chtěl ztělenění ohně, které může kdykoliv doslova vzplanout? Do tohohle všeho, příjde Dark Hard, kterého Fire nesnáší ze všech hřebců a poníků nejvíc.