Хъм... Как да почна??? Ами айде вече сме в хотела, беше се завъдила любовна интрига на вечеря... А преди това в нашата хижа направихме голямо парти. Партито се състоеше от това как ние момичетата наблюдавахме,слизайки по едни стълби от терасата, момчетата които се кълчеха пред телевизора. Над 50 пъти се качвахне нагоре-надолу, ябълки падаха, имаше викове, че класната ни видяла от прозореца, защото тя не ни даваше да излизаме навън, ама ние какво друго да правим освен да дивеем??? Хахха, ама... Какво стана по-късно..?
На вечеря аз и ндп-то ми Ани завъдихме идеята, че Михаил Хаджиев харесва Райнето(сестра ми). Ами как не?!? Та той прическа си напрай за нея, спа в тяхната стая, бягаха да говорят насаме... Хъм... Какво ли ще стане нататък? Ам... След тая работа, на следващия ден имахме хелоуинско парти. Там ядяхме, смеехме заради класната, защото цял ден се държеше странно заради едни хлебарки и едни бонбони. На Ивайло му падна бравата от врата на Емилия и Рада... Той плачеше и викаше:
-Нещо ми падна на главата!!!
Най-смешното ми беше как когато ние решихме да слезем до долу да почерпим момчетата, чукахме по вратите никой освен двама... Калоян Петров, който тръшна врата след като му казахме, пе просто искаме да ги почерпим, а другия беше Георги... Той отвори вратата и каза, че всички спят в неговата стая, а той седи и ги гледа...
-Ами ок, повече за нас-каза Пепито
Петър излезе и ни пита:
-Какво има?
-Искахме да ви почерпим
-Бонбони!!!
Тогава всички момчета излязоха от стаите и почнаха да ядат... Уау! Как?!? Какво?!? What...? Да... Нз как стана това....
Е имаше там някоя друга интрига, но те нека да са в класа...
Айде чао!
YOU ARE READING
Our ⓑⓘⓖ Family
HumorТук ще ви разкажа за нашето лудооо семейство на класа. Ще се разказва за смешни историйки, повечето от тях кратки, но каращи да паднеш от стола... Айде ся четете...