Нашто семейство

21 5 0
                                    

Значи... Всичко започна като аз и Райна и Анито забелязахме как Галя и Александър имат някаква специална връзка... Тъй, тя Галя ми е майка, а Райна сестра, ние знаехме, че баща ни е починал от един кораб, явно са е одавил. Ама ние бяхме сигурни, че или е Александър или е Светослав... Почна се едно разследване... Всъщност никой от тримата не ди признаваше, ама ние знаехме, че баща ни е Александър. След разследвания, караници, дразнения ,накрая Александър се съгласи да ни е баща!!! Йееее!
-Намерихме баща си!
Оттогава, та дори досега аз викам на Александър "-тате" ,той понякога се дразни, ама ко да са прай...
След време, нз колко точно ... Беше в час по физическо... Някой ми каза, май беше Пепито :
-Ела да видиш новата си сестра.
И изведнъж се озовах при Радка. Аз и казах:
-Аууу сестричке, приятно ми аз съм сестрЪ ти!
-Хаххахаха ок...
След пет минути, Рада ми каза, че те с Емито са близначки. Аз изтичах при татко и му казах:
-Тате, имаш още две дъщери:Рада и Емито. Те са по-големите от нас двете с Райна.
-Ох, добре!
Мина време... Оказа се, че Никол ми е леля, а Никола чичо... Ама стана нещо, което потресе нашето семейство...
Разбрахме, че всъщност майка ми е осиновила Райна, не сме били близначки!!! Хиййй!!! А след това мама и тати искаха да се отричат от нея, защото естествено, аз им бях любимата дъщеря
Сега не са я добри отношения, ама си имат своите моменти. Семейството се крепи... Малко баща ни е фалид-човек, щот фалира... Ама крепим се, спестяваме от пари за болница, защото на нас често ни се случва да ходим до там. Ту някой припада... Или просто си пада...
Разбира се, всички сме щастливи до днес...
Днес Александър разбра, че Михаил Петков му е син, още на минутата се отрече от него с много обиди... Хубо, че аз бях там, видях и спасих баща си ,да не получи сърдечен удар! Че... И той малко слаб със сърцето, а нали спестява пари за бала ни със сестрите ми...

Our ⓑⓘⓖ FamilyWhere stories live. Discover now