Gerçekler ve Delilik

33 0 0
                                    

Saat sabahın beşiydi birden uyandı aklına garip bir olay gelmişti.Kalkıp bunu yazmak istedi çünkü tekrar uyuyunca unutuyordu.Birden kaydetmek istedi sesini ve kayıt cihazını hazırladı."Merhaba ben uzman doktor Besim Alaçam bir hastamın birden fazla kimliğe büründüğünü ama hepsinde de aynı ismi aldığını not ettim hatta kız çocuğu için bile kimlik isim değiştirmiyor." dedi ve cihazı kapattı.Uykusunu bölecek kadar etkilemişti demek ki.Hızlıca üstünü değiştirdi sert bir kahve hazırladı ,bir sigara yakıp balkona çıktı hava aydınlanmak üzereydi.Sabırsızlıkla sigarasının ve kahvesinin yarısını bırakarak kapıya gitti.Ofise gitmeliydi.Notlarına ve hasta kayıtlarına bakmalıydı.Koşarak merdivenleri indi.O gün o binadan çıkarken sınavı kazanamayacağını biliyordu aslında.Soranlara iyi geçti diyecekti.Sonuçlar açıklandığında İstanbul'a abisinin yanında olacaktı.O gün bir özel güvenlik şirketine başvurdu ve kurslara başladı hep iyi bir subay olmayı istemişti.Sonunda bir sitenin güvenlik görevlisi olarak çalışmaya başladı hemde orada oda ayırmışlardı.Eşyalarını taksiden babasıyla indirip siteye girdiler babasının onun için kiraladığı daireyi çok merak ediyordu.Asansörle 3.kata çıktılar babası anahtarı kızına uzattı.Kapıyı açıp içeri girdiler.Kız çok mutlu olmuştu.Hemen eşyalarını yerleştirmeye başladı.Babası kızına bir ihtiyacı olup olmadığını sordu.Cevap alamayınca sessizce çıktı ve ordan ayrıldı.Ofise geldiğinde sekreterin bilgisayarını açtı fakat şifre vardı.Daha mesainin başlamasına 2 saat var dedi.Arayamazdı daha sonra saatinin takviminden pazar olduğunu ve bugün çalışmadıklarını farketti.Ama bekleyemezdi ve aradı sekreterini cep telefonu kapalıydı.Ev telefonunu aradı.Bir erkek sesi geldi uykulu ve kısık bir şekilde "Alo!"dedi.Yanlış numarayı aradığını düşundü ve sordu"Kiminle görüşüyorum?"
"Barlas Çetin kardeşim kimi aramıştınız?" Ben Zeynep hanımı aramıştım dedi.Telefonda ki ses adını sordu.Aceleyle Besim,Besim ben doktor patronu....biraz uzaktan "Zeynep sevgilim seni bir adam arıyor patronmu neymiş Besim diye biri dedi.Zeynep birden yerinden fırladı ve telefonu kaptı."Besim bey buyrun bugün Paz.." diyemeden "Kızım şifren neydi senin " diye sordu.Kız heycandan kekeliyordu B-S yok yok B-Z 2035 diyebildi.Besi..Besim bey diyecekti ki telefon kapanmıştı.Güvenlik görevlisi olarak çalışacağı siteye gelip yöneticiyle buluştu.Yönetici özellikle kimin ne iş yaptığını ,saat kaçta gelip kaçta gittiğini ,nezamandan beri burda yaşadığını iyi ezberlemesini tembihledi ve büyük bir defter tutuşturdu eline.Giriş kapısına gidip odasına girdi defterdeki isimleri bilgileri okuyacaktı.K.3 d.11 Üniversite öğrencisi Zeynep soyadı tam okunmuyordu heralde kısaltmışlardı sadece Ç ve E harfleri vardı.Neyse devam edelim dedi.Genelde evlerde hep kiracı var ve ev sahibi aynı kişiydi.Bak seeen doktorumuzda varmış dedi.Sonra bu ne doktoru Psikiyatrist mi deli doktoru lan bu diyerek yüksek sesle bir kahkaha attı....im Alaçam yine zor okunuyordu çünkü üstü karalanmış bir ismin üzerine yazılmıştı sadece -İN- okunuyordu karalanmış kelimenin.Neyse deyip sert bir kahve yaptı birde sigara yakıp beklemeye başladı.Kaç saat olmuştu ama kimse gelmemişti bir yandan "Ne güzel iş oturarak para kazanıyorum" diyordu ama canı sıkılmaya başlamıştı.Defteri açtı tekrar biraz daha ayrıntılı bakmaya başladı bakarken dışından da tekrarlıyordu"Üniversite öğrencisi,Doktor,Asker,Öğretmen.....sekreter......ilginç bir şey dikkatini çekti hepsi de aynı kattaydı D.11 ,12,13,14,15.sadece bu kat doluydu birde yöneticinin olduğu 1.kat d.1 birde o vardı zeminde ve henüz yönetici dışında kimseyle tanışmamıştı.O sırada elinde kürekle yönetici geldi yanına.Kapıyı açtı.Sanki saatlerdir orda oturmasından rahatsız olmuşcasına bakıyordu.Ayağa kalktı kafasıyla selamladı ve "Buyrun Barlas bey ..ben şey kimse gelmeyince içerde bekledim"dedi bir yandan da ağzına kadar dolu olan kül tablasını saklamaya çalışıyordu.....Yönetici ona doğru yürüdü ve......

Sınır Ötesinde-1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin