1. Reakcja BTS na...

507 11 3
                                    

...Wasze pierwsze spotkanie.

V:

Tae był w sklepie z zabawkami, Ty też tam byłaś, wybierałaś prezent na urodziny Twojej 3-letniej/go siostry/brata. (jeśli nie masz siostry lub brata to wyobraś sobie że masz) Przechodziłaś obok regału ze słodkimi pluszakami spodobały Ci się dwa [TUTAJ WYBUR NALEŻY DO CIEBIE], ale nie wiedziałaś którego wybrać długo zastanawiałaś sie nad tym nagle usłyszałaś za spbą głos jakiegoś chłopaka.

-Polecam wziąć tego którego trzymasz w prawej ręce. - uśmiechną się.

-Dziękuję Ci za pomoc. - odwzajemniłaś uśmiech. - Nie wiem ile bym tu jeszcze siedziała gdyby nie Ty. Nie wiem jak Ci sie odwdzięcze.

-Nie ma za co. - powiedział. A może chciałabyś się jeszcze kiedyś spotkać ze mną?

-Hmm, czemu nie poczekaj dam Ci swój numer. - powiedziałaś i dałaś mu swój numer.

Poszliście potem razem do kasy zapłaciliście za swoje żeczy a potem V odprowadził Cie do Twojego domu a po drodze troche się już poznaliście.

JIMIN:

Byłaś w parku zastanawiałaś sie nad czymś byłaś tak zamylona że nie zauważyłaś że na kogoś wpadłaś.

-O Jezu! Prze-przepraszam Cie, nie chciałam, zamyśliłam sie. - mówiłaś przejęta.

Chłopak uśmiechną sie do Ciebie i powiedział.

-Nic sie nie stało ale przyjme już te przeprosiny po jednym warunkiem... - mówił cały czas z uśmiechem na twarzy.

-Pod jakim warunkiem? -spytałaś.

-Pod warunkiem że dasz mi swój numer telefonu i spotkasz się jeszcze kiedyś ze mną. - powiedział.

-No okej. - odpowiedziałaś.

Wymieniliście się numerami a potem Jimin odprowadził Cie do Twojego domu przy okazji troche się poznaliście.


JUNGKOOK:

Byłaś nowa w szkole gdzie chodził Jungkook właśnie był dzwonek na lekcje dyrektorka szkoły weszła z Tobą do klasy przedstawiłaś sie. Na początku Jungkook Cie nie zauważył bo patrzył sie w okno ale jak tylko odwrócił wzrok od okna zobaczył Ciebie. Odrazu posunął się w ławce abyś mogła obok niego usiąść. Tak też zrobiłaś usiadłaś obok chłopaka a on nie mógł odwrócić od Ciebie wzroku. Gdy lekcja sie skończyła podszedł do Ciebie niepewnie.

- H-hej.. - przywitał sie

- Hej - odpowiedziałaś i lekko sie do niego uśmiechnełaś od odwzajemnił gest.

- Emm.. Nie chciałabyś może przejść sie gdzieś ze mną po szkole? - spytał już pewniej

- Czemu nie - odpowiedziałaś i wymieniliście sie numerami.

SUGA:

Wracałaś właśnie od przyjaciółki było już późno i ciemno. Wracałaś parkiem w pewnym momencie zostałaś popchnięta i przyduszona przez kogoś do drzewa. Prawdopodobnie ten ktoś chciał Cie zgwałcić ale tak sie na szczęście nie stało ponieważ ktoś odepchnął od Ciebie tego chłopaka. Był to Suga wkurzył sie i to bardzo troche.. No dobra mocno go pobił potem wrócił do Ciebie na począdku przestraszyłaś sie bo myślałaś że i Ciebie chce udeżyć lecz tak sie nie stało.

- Wszystko dobrze? Nic Ci nie zrobił? - spytał.

- N-nie, d-dziękuję - byłaś blisko płaczu

- Nie płacz już nic Ci nie zrobi. Chodź odprowadze Cie do domu będziesz bezpieczna. - powiedział i lekko chwycił Twoją ręke.

- Dziękuję jeszcze raz gdyby nie Ty... Aż boje sie pomyśleć co by sie stało.. - powiedziałaś i chwyciłaś go za ręke. Suga odprowadził Cie przy okazji poznaliście sie lepiej i wymieniliście numerami a Ty jeszcze raz mu podziękowałaś.

RM:

Szukałaś pracy i pomyślałaś że pójdziesz do BigHit'u poszukać pracy właśnie tam. Dostałaś prace jako stylistka. Szłaś do pracy okazało sie że masz pomalować zespół BTS. Pomalowałaś już wszystkich został Ci tylko Namjoon który cały czas patrzył się na Ciebie jak w obraz uśmiechnełaś sie do niego i zaczełaś go malować.

- Wiesz pomyślałem sobie że może dała byś sie zaprosić na kawe lub ciastko? - spytał na początku niepewnie.

- Jasne, czemu nie - odpowiedziałaś.

Wymieniliście się numerami i umówiliście się.


JIN:

Siedziałaś w kawiarni i piłaś kawe czakałaś tam na swoją przyjaciółke ale dostałaś od niej SMS że nie może sie jednak spotkać odpisałaś jej szybko, dokończyłaś kawe i zapłaciłaś. Do kawiarni wszedł Jin gdy Cie zobaczył od razu do Ciebie podszedł.

- Moge się dołączyć? - spytał.

- Jasne, prosze - uśmiechnełaś sie do niego.

- Dlaczego jesteś sama? - spytał.

- Miałam spotkać sie z przyjaciółką ale okazało sie że nie może jednak przyjść. -odpowiedziałaś.

- Rozumiem. A może ja mógłbym Ci potoważyszyć? Poznamy sie może lepiej? - powiedział.

- Z chęcią możemy sie poznać. - powiedziałaś i zaczeliście sie poznawać i wymieniliście się numerami. Nawet nie spostrzegłaś się że zrobiło sie już późno Jin odprowadził Cie do domu porzegnaliście sie a Jin poszedł do dormu.

J-HOPE:

Zapisałaś sie na dodadkowe zajęcia z Hip-Hop'u. Był tam też J-hope. Mieliście dobrać się w pary do tańca J-hope wybrał właśnie Ciebie spodobałaś mu sie od pierwszego wejrzenia. Zaczeliście tańczyć chłopak nie spuszczał z Ciebie wzroku.

-Ładnie tańczysz - powiedział gdy mieliście przerwe.

-Dziękuję - odpowiedziałaś.

- Może chciałabyś sie lepiej poznać? -spytał. Będziesz wiedziała z kim tańczysz. - zaśmiał sie.

- W sumie masz racje. - również się zaśmiałaś. Rozmawialiście dość długo a gdy zajęcia się skończyły chłopak odprowadził Cie do domu. Nie obyło sie bez wymienienia się numerami.


Mam nadzieje że podoba wam się pierwsza reakcja. ❤😘

Chciałam pozdrowić  MajkaKazmierczak ❤❤❤ Dziękuję❤❤❤


Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz