5. Reakcja BTS na...

368 12 1
                                    

...na to gdy zaczynają coś do Ciebie czuć ❤❤❤


V:

Tae od jakiegoś czasu zdał sobie sprawe że czuje do Ciebie coś więcej niż tylko przyjaźń. Ty zresztą też. Jednak każdy z was bał sie to wyznać. Dziś Tae zaprosił Cie do wesołego miasteczka. Oczywiście sie zgodziłaś. V przyszedł po Ciebie do domu. W wesołym miasteczku byliście na wszystkich atrakcjach... No prawie wszystkich został wam jeszcze diabelski młyn to tam Tae chciał Ci to powiedzieć. Gdy byliście na samej górze młyn zatrzymał sie a Ty podziwiałaś z tamtąd widoki miasta. Tae podszedł do Ciebie i przytulił od tyłu.

- [T-I]? - spytał niepewnie.

- Tak Tae? - odwróciłaś sie do niego.

- Bo.. Ja.. Cie... - nie zdążył dokończyć bo go pocałowałaś.

- Ja Ciebie też Kocham Tae. - powiedziałaś gdy sie od siebie oderwaliście. A Tae Cie mocno przytulił i tym razem to on złączył wasze usta.





Jimin:

Jimin długo sie zastanawiał jak Ci wyznać że Cie kocha. Powiedzieć prosto z mostu "Kocham Cie" czy jakoś inaczej to zorganizować. Jimin zaprosił Cie do restauracji. Gdy dotarłać na miejsce spotkania Jimin już tam był. Widziałaś że sie czymś stresuje. Podeszłaś do niego i usiadłaś na przeciwko niego.

- Jimin czy coś sie stało? - spytałaś odrazu.

- Nie. - uśmiechną sie. - Tylko... Chciałbym Ci powiedzieć że... - Jimin złapał Cie za ręke i wziął głęboki wdech. - Chciałem Ci powiedzieć że Cie Kocham. Już od jakiegoś czasu czuje do Ciebie coś więcej. - powiedział a Ty sie zarumieniłaś.

- Jimin ja też od jakiegoś czasu czuje do Ciebie coś więcej niż przyjaźń. Ja też Cie Kocham. - powiedziałaś a Jimin Cie pocałował.


Jungkook:

Kookie powiedział Ci prosto z mostu że Cie Kocha. Ciebie aż zatkało ale po chwili sie ocknełaś i powiedziałaś że też Go Kochasz i go pocałowałaś co On odrazu oddał.

(Przepraszam że takie krudkie)


Suga:

Wczoraj przyszłaś do Sugi. Mieliście zrobić sobie noc filmową. Jednak sama nie wiedziałaś kiedy odpłynęłaś na dodatek na ramieniu Yoongiego. Gdy chłopak zauważył że słodko zasnęłaś uśmiechnął sie, wziął Cie na ręce i zaniusł do salonu a on sam spał na kanapie. Następnego dnia obudził sie pierwszy chciał zrobić Ci niespodzianke czyli śniadanie do łóżka. A że od jakiegoś czasu coś do Ciebie czuł zrobił kanapki z serem na którym ketchupem narysował małe serduszka. A gdy sie obudziłaś i zobaczyłaś te kanapki zrozumiałaś co chce przez to powiedzieć.

- Ja też Cie Kocham Yoongi. - powiedziałaś i zaczełaś jeść posiłek.

RM:

Namjoon jak to Namjoon nie ma dnia żeby sobie czegoś nie zrobił. Dziś było tak samo. Potknął sie o dywan w przed pokoju przy czym skręcił sobie kostke. Nie obyło sie bez przekleństw przez ból. Ty odrazu do niego przybiegłaś (nocowałaś u niego) i odrazu opatrzyłaś mu kostke.

- Boże [T-I] nie wiem co bym bez Ciebie zrobił. Dziękuję. - powiedział patrząc Ci w oczy.

- Czego sie nie robi dla kogoś kogo sie... - zatkałaś ręką usta.

- Kocha? - spytał dokańczając zdanie. Ty tylko kiwnełaś głową spuszczając głowe w dół. Ale nie na długo RM podniusł Twój podbrudek by mógł spojrzeć Ci w oczy. - Ja też Cie Kocham [T-I]. - szepnął i musną Twoje usta.


Jin:

Ty i Jin jak zawsze gotowaliście razem obiad. Kiedy kroiłaś warzywa Jin podszedł do Ciebie od tyłu i Cie przytulił. Połorzył swoje ręce na Twoje a do ucha szepną Ci "Kocham Cie". Odwróciłaś sie do niego i też szepnęłaś do niego "Kocham Cie". Jin pocałował Cie namiętnie.

J-hope:

- Kocham Cie [T-I]!! Chce zostać Twoją nadziejką. - krzyczał jak opentany. Ciebie zamurowało ale też go kochałaś.

- Ja Ciebie też Kocham moja nadziejko! - odkrzyknełaś po chwili.



****

Mam nadzieje że podobała Wam sie reakcja. Za wszelkie błędy bardzo Was przepraszam.

Pamiętajcie o ⭐⭐⭐!!

Kocham Was!! Miłego dnia!!❤😘😍



Reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz