●32●

280 22 4
                                    

(Myslím, že se tenhle song k téhle kapitole perfektně hodí ^°^)

Cestou zpět jsem se s těma třema srazila na chodbě. "Jak se jí může zastávat? Vypadá jako kdyby vylezla z kanálu." Pošeptala jedna ta pipina těm dvoum a všechny se začali smát. "Páááni... A řekneš mi ti do očí?" Otočila jsem se na ně se sebevědomím výrazem.
"Co myslíš?" Zarazila se.
"No to co jsi teď šeptala těm tvejm dvoum ocáskům" hluboce jsem se jí dívala do očí.
"Myslíš to, že vypadáš jako by jsi vylezla z kanálu? No ano vypadáš tak. Nechápu co na tobě vidí." Škodolibě se usmála.
"Ty musíš mít asi hodně nudnej život že se sereš bezdůvodně do ostatních, že?" Lehce jsem naklonila hlavu.
"C... Co to meleš? Jak jsi na to přišla?" Znejistěla.
"No očividně nevíš co říct po tom co vás Štěpán vyhodil tak se do mě navážíš. Jako to nebohý bezmozci dělaj" usměju se pro sebe.
"Nevím, jak si přišla na to, že nás vyhodil" zastala se jí druhá holka.
"No vzhledem k tomu že jsi mu vpálila že jedete do Rokycan hned co ste si sedli tak sem vás slyšela a Rokycany jdou až za dvě hodiny tak nevím proč by ste odcházeli z kupé." Projedu pohledem tu druhou.

"Jenže on nás nevyhodil krávo, víš? Jen jdeme zpět do našeho vagónu."
V tom vystoupil z našeho kupé Štěpán.
"Já teda myslím, že sem vás vyhodil a to dost jednoznačně takže všechny zajeďte a dejte nám pokoj" Vtáhl mě Štěpán zpátky a zavřel dveře.

"Proč si mě to nenechal s nima vyřídit? Aspoň nějaká zábava by tu byla..." Prohodim a zasměju se
"To jsi tu měla bejt když si odešla. To tu byla zábava.Štěpán ty krávy seřval"
Zasmála se Linda "Takhle bych to neřek." Protestoval "Co se tu vlastně stalo?" Vyptávala sem se. "Ty tři se do tebe začali navážet a tos měla vědět jak je zjebal. Holka můj bratr tě musí fakt milovat když se tě takhle vehementně zastává." Zpustila Linda. Milovat. Zopakuju si. To slovo...
"Lindo drž hubu!!!" Zařval na ní naštvaně přes celej vagón. Linda stichla a zahleděla se do telefonu.

Najednou mi od ní cinkla zpráva.

Vy dva by ste si to spolu měli už konečně vyříkat protože když Štěpán doma otevře pusu nemluví o ničem a o nikom jinym než o tobě za to ty zas nemluvíš o ničem jiným než o jeho vraždě.

Stálo tam. Panebože tahle cesta se začíná tak strašně komplikovat...
Čapla jsem Lindu za ruku a odtáhla jí na záchody abysme byly samy.
"Bože Lindo o čem to furt mluvíš? Jak že mě miluje? Jak mě vůbec ještě může mít rád? To já  k němu asi něco cejtim, ale nevim jestli je to dobrej nebo špatnej cit. Nebo jestli je to oboustranný a on se navíc vždycky chová jinak. V něm se nejde vyznat!" Vylítla jsem. Muselo to znít dost chaoticky. "No právě. On tě má rád a asi i víc než bys chtěla" Prohlížela si mě Linda. "Furt mluví o tom, že vždycky když ti jakkoliv vyjádří....eh...city? Tak ho odpálkuješ jako by sis toho vůbec nevšímala."
No skvělý. O čem to žvaní? Bože jak jako city?
"No protože si toho asi fakt nevšímám! Nevim o jediným příkladu kdy by mi vyjádřil 'svou náklonost'." Vybouchnu smíchy když to vyslovuju. Konečně se aspoň trochu uvolnilo napětí z téhle debaty když se zasmála i Linda. "No je pravda že to bratr moc neumí." Ušklíbla se "A líbí se ti nebo ne?" Vyzvídala
"Líbí... To je blbej pojem to by sme se bavili jenom o vzhledu a to ehm žádná sláva."
Co to melu. Vždyť je hezkej.
...krásnej...

"Máš ho ráda?"

New BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat