Prosím, rozklikněte si náhledový obrázek ^•^
P.S. a omlouvám se všem, které jsem pohoršila xD"Jak to spolu máte?" Navázala po chvíli konverzaci Zuzka. "C...co? Jak by sme to spolu měli, je to můj spolužák" vyhrkla jsem nervózně
"Ale notak. Vy dva jste taaaaak roztomilý, musíte bejt spolu!" rozplývala se. "Zuzko..." Nedořekla jsem to protože zazvonil zvonek. Zezdola se začal ozývat tlumený smích. Nebo spíš takový skřehotání. Za chvíli vešli do pokoje kluci vysmátý jak kedlubny. Nejdřív Štěpán s Martinem a za nima se vynořil dost vysoký kluk. Už od pohledu mi byl extrémně nesympatickej."Tak Václave tohle je Štěpánka." Řekl nezaujatě Martin a šel rovnou za Zuzkou. On si mě projel pohledem.
"Čůs." Řekl slizky. Mezi ním a Štěpánem panoval jakýsi pocit, který nešel identifikovat. Ale stoprocentně vím, že nic hezkého to nebylo."Já mám hlad." Prohlásil Vašek po chvíli konverzování. Které samozřejmě proběhlo beze mě. Do řeči sem se moc nezapojovala, jenom sem je poslouchala. A to taky nebylo nic příjemnýho. Kluci jsou strašně uřvaný. "Já taky. Už jste jedli guys?" Vypískl nadšeně Martin. "Ne. My vlastně neměli ani oběd žejo, Štěpánko." Na poslední dvě slova dával Štěpán velký důraz. "Nojo... Jsem pánovi vzala jídlo. Viiiiď chidáčku?" Hodila sem na něj dost falešný obličej. "No počkej. Z toho si nedělej srandu. Pro Štěpána je jeho jídlo důležitý asi tak, jako pro Martina Zůza." Pokusil se o vtip Václav. A možná bych se tomu i zasmála říct to kdokoliv jinej. Vypadá to, že Štěpánovi to taky nepřijde dvakrát vtipný. "Objednáme si pizzu!" Vypískla Zůza. "Ok. Jdu tam volat kdo chce jakou?" Všichni si nadyktovali co za pizzu chtějí. Já se Štěpánem sme měli nějakou šunkovou, Marťas se Zůzou hawaii a Václav forever alone sám nějakou na přání.
[*Poznámka autorky- Ano, je strašně důležitý vědět kdo měl jakou pizzu žejo? XDD*]Martin vzal do ruky mobil, nastavil ho na sebe a začal do něj něco mlít. Šťouchla sem do Štěpána aby mi vysvětlil co to má znamenat a prý informuje lidi na instastories. Podle toho jak byli ostatní ve střehu jsem usoudila, že je tohle běžný. "Oukej lidi, kdyby vás zajímalo jak vypadá příprava na natáčení pohádky, tak tady je Václav, tam Štěpán, Zůůůze a tramtadadá...." V tu chvíli se mu natáčení přerušilo a on to odeslal na ig stories. "Štěpi, teď na tebe namířím telefon uděláš nejakej xicht?" Obrátil se k nám. Se Štěpánem sme oba naráz zvedli hlavu a Martinovi došlo že na toto oslovení reagujeme oba. "Myslel jsem ženské zastoupení tohoto oslovení" vyfakoval Štěpána. "No já nevim..." Cukala sem se. "Prosiiiim. Můj instagram se zakládá jenom na divnejch xichtech, jinak by to nešlo."
Usmál se "Jenže já nevím jestli vůbec chci bejt na instagramu kde mě uvidí 13 tisíc lidí." Snažím se z toho vybruslit."To se jako bojíš že tam nebudeš vypadat dobře? Seš jedna z těch modelek co musej mít fotky na instagram úplně dokonalý a mít co nejvíc lajků?" Ozval se pohrdavým hlasem Vašek. "HELE..." Zvíšil hlas Štěpán, vstal z postele a stoupl si přímo proti němu. "Vašku..."
Napomenula ho Zuzka. Je vidět že je na tohle chování zvyklá. Když si Vašek všiml napjaté atmosféry v místnosti tak se stáhnul "Eeej, guys. Pohoda ne? Si dělám prdel." Zakroutil očima ale bylo vidět že kecal. Celou situaci jsem sledovala s otevřenou pusou. Pak sem Štěpána chytla za zápěstí a zatáhla ho zpátky si sednout. Už podruhé v tento den jsem se nedokázala nedokázala postavit nějakému debilovi co mě slovně napadl."Dobřeeee... No tak, můžu to teda natočit, Štěpi?"
Nastavil Martin telefon. "Fajn" odpovím neochotně. "...tamtadadá! Tady nový člen našeho týmu, který si v mých videích zahraje úplně poprvý." Natočil kameru na mě a já sem se zakřenila a to doslova do objektivu. "No a teď čekáme na pizzu a máme hlad." Udělal pak ještě nějakej xicht, všechny nás pooznačoval a poslal to na instastories.Zrovna zazvonila dovážka. Od poslíčka jsme si vzali a zaplatili tu pizzu a šli jí sníst dolů do naší noclehárny. V místnosti bylo rozházených pár matrací
ČTEŠ
New Boy
Teen Fiction*oficiálně první storka o této existenci* Co se stane, když do školy přijde nový kluk a náhodou ho učitel posadí vedle vás... ⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆ Typická story která se odehrává v hlavě mě jakožto autorky, která by se ve skutečnosti nikdy nestala. Omlouvám se p...