Kezdetben a világban csak a végtelen üresség és a démonelődök, az úgynevezett drákoiszok léteztek. A démonoknak volt egy királyuk, akit mindenki csak Nagy Drákuszként emlegetett. Ő arról volt híres, hogy uralta a tíz őserőt: a levegőt, az őszt, a vizet, a telet, a földet, a tavaszt, a tüzet, a nyarat, a démoni fényt és démoni sötétséget.
Egyszer Nagy Drákusz testvére és ellensége, Drakusz, ellopta tőle a földet, és párbajra hívta, hogy ki tud hamarabb új földet alapítani. A király láva lehűtésével próbálkozott, de ez nem sikerült. A kihívó ellensége tehetetlenségét kihasználva egy hatalmas korongot emelt ki a földből, és ellenfelét elszáműzte a világ túlsó felére a koronggal együtt.
A volt király dühöngött, de nem tehetett semmit, ezért megformázta az első embereket, hogy őt szolgálják. A korong a mai napig Harmon alapjait jelentik.Az emberek évekig szolgálták a zsarnok Drákuszt, de a démon megunta, hogy idővel az emberek elpusztulnak. Ezért elindult a korongföld szélére gondolkodni, ahol virágok nőttek. Útközben egy tövisbokor felsértette a lábát, de észre sem vette, így haladt tovább. A virágmezőn vette észre, hogy amelyik virágra ráhull a vére, annak a virágnak a helyén kibújik a földből egy démon. Nyolc virág volt ott, így nyolc utóda lett Drákusznak. Mindegyik fiának átadott egy hatalmat, és végül ő is visszakapta a föld erejét. Idővel a Nagy Drákusz megismerte, majd beleszeretett a gyönyörű és páratlan Litellába, a fény királynőjébe, az ősfény örzőjébe. Született egy leányuk is, akit Herminonénak hívtak, a fény gyermekének. Később, lányuk születése után Litella elhagyta Drákuszt, mert nem akarta hogy elnyelje a sötétség a gyermeket.
Amikor a lány tizenkét éves lett, anyja, Litella átadta neki a nagybecsű kincset, a fényt. Drákusz úgy érezte elárulták és le akarják taszítani a trónról. A Démonkirályt elnyelte a hatalomvágy, ezért megölte volt szerelmét, Litellát. Hermiónéval is hasonlóak voltak a szándékai, de a lány akkora erőt bocsátott ki, mellyel megidézte a nyolc őserőt- Airiát, a levegőt, Herbyt, az őszt, Aquarellát, a vizet, Wintresst, a telet, Earthboyt, a földet, Frühlilyt, a tavaszt, Fironritet, a tüzet és Sammyt, a nyarat-akikkel közös erővel legyőzték Drákuszt és nyolc fiát. Miután az őserők megtestesültek, Hermione a megtisztított korong - melyre még a Démonkirályt réges-rég száműzték - egy-egy nyolcadrészét adta nekik, magának pedig a központ jutott. Azóta Drákusz nem próbálkozott újabb támadással... Még
YOU ARE READING
Harmoneria Krónikái 1. Kötet
FantasyEgy 5 kötetből, plusz előtörténetekből álló, teljesen saját kitaláció álltal íródott fantasy regény, melyet nővéremmel írtunk.