Hatalmas, fekete épület előtt álltak, a mi szinte az égig ért.
-Hol vagyunk?– kérdezte Diana.
-A Drák- völgy legmélyén lévő tanácsteremben, a Mount Harmy csúcsában.– Drákiszusz Diana értetlenséget sugárzó arcára nézett.– A Harmon egy korong, aminek a közepén van az egyik oldalon egy hegy, a másikon pedig egy völgy.
Diana még mindig nem tudta elképzelni.
-Sejtettem.. – sóhajtotta Drákiszusz, felvett a földről egy korong alakú jégdarabot, a közepén behorpasztotta, és szemmagasságba emelte a korong élét, így tökéletesen látszódott a hegy és a völgy.– Most már világos?
-Igen.
-Jó, gyerünk!
Bementek a sötét épület hatalmas, fekete kapuján a kör alapú tanácsterembe. Már ott volt Drákusz és hét fia, csak rájuk vártak.
-Mi a késés oka, Drákiszusz?– faggatta Drákusz a fiát. A téldémon nevét olyan megvető hangsúllyal ejtette ki, mintha csak egy alávaló szolgát kínzott volna a kérdéssel.– Legalább megszerezted őt?
-Igen, apám, csak volt egy kis gond.
-Hallgatom.
-Valaki megpróbálja a helyes útra terelni Dianát, és képes belátni az elméjébe.
-KI képes ilyesmire?– kérdezte zavartan Drákāquarusz.
-Wintressi Selena Diana Elizabeth Lilla Anna Kezdte el.– mondta hosszas gondolkodás után a fődémon.– Ő képes a jóslásra, emiatt meglátta Diana egyik lehetséges jövőjét, és talált egy személyt, aki hasonló erővel bír majd, mint önmaga, és a munkát őrá bízta a továbbiakban. A lány megmutatta Dianának, hogy halt meg az ötnevű megbízója, és hogy miért. Ezzel azt akarták elérni, hogy Diana meneküljön el, mielőtt bármit kezdhetnénk vele, és értesítsen mindenkit a támadásunkról és tervünkről. Így van, Diana?
A démon a lányra nézett, aki az ajtó felé hátrált, amíg a démonok Drákuszra figyeltek. Diana az ajtóra, majd a démonra nézett, aki tekintetével azt üzente a lánynak: Ha még egy lépést hátrálsz, elevenen nyúzlak meg, de ha nem hátrálsz, akkor is megteszem.
Diana nagyot nyelt.
-Mi köze van hozzá?– kérdezte vakmerőn, és farkasszemet nézett nagyapjával.
-Meggondolatlanság és hasztalan szembeszegülnöd velem. Beszélj!– parancsolta Drákusz.
-Nem!– mondta mérgesen Diana, dobbantott egyet a lábával, és mérgében jégbarlanggá változtatta a termet.
-Elegem van ebből, csak egyszerűen pusztítsunk el mindent, kezdve a lánnyal!– javasolta Dráksumszusz, Drákfráruszusz és Drákasziriszusz egyszerre.
Hangzavar támadt, Drákusz gyermekei egymást marták, harapták, rúgták, ahol érték egymást, sőt, jégdarabok, tőrök, vízörvények, kardok, agyardarabok, tűzlabdák, szikladarabok, halloween- tökök repkedtek a levegőben.
Diana szép lassan hátrált az ajtó felé, majd kirohant.
KAMU SEDANG MEMBACA
Harmoneria Krónikái 1. Kötet
FantasiEgy 5 kötetből, plusz előtörténetekből álló, teljesen saját kitaláció álltal íródott fantasy regény, melyet nővéremmel írtunk.