Do you need help?:)

203 14 0
                                    

-7. dio-

Platila sam unaprijed 3 mjeseca, da ne moram brinut za to. Predala mi je ključeve sa ljubičastim privjeskom, moja najdraža boja. hh.

Otišla sam malo na balkon da udahnem svježeg zraka, mada je bilo zagušljivije nego u stanu.

No, bar je pogled bio dobar.

Cijeli stan je bio opremljen, samo sam još trebala otić kupit hranu i osnovno za higijenu. Odjeću koju smo imali u kući sam ponijela sa sobom tak da nije bilo potrebe da idem i odjeću kupovat.

Sjela sam u taxi i uputila se prema supermarketu. Cijela velika kolica sam natrpala, čak su mi trebala još jedna mala da mi sve stane, haha.

Mislila sam pješke kući, no sa 6 vrećica u ruci, nije bila baš dobra ideja. Sjela sam u taxi.

Kad sam stigla, vrećice sam ostavila ispred zgrade da platim vozaču.

Namjestila sam 3 u jednu, 3 u drugu ruku i krenula prema vratima ulaza.

"Trebaš pomoć?"

-JUSTIN P.O.V.-

Spremanje za još jedan koncert u nizu, odjeća, sređivanje kose.. No falili su mi.. moji Belieberi, moja snaga, moja vjera.. A i falila mi je ona.. falila mi je Megan. (kad je Justinov p.o.v. pišem Megan jer on ne zna da je promjenila ime,lol).

"Jesi spreman?" Scooter me odvukao od misli.

"Da."

"Belieberke čekaju."

Nasmijao sam se i izašao na vrata. Išli smo prema pozornici, i kao i svaki put, imao sam tremu. Iako sam već dugo u ovome, uvijek imam tremu.

No, kad izađem na pozornicu i vidim ona sva prekrasna lica prekrivena suzama što me vide, vrište... najbolji osjećaj, moja druga porodica 

"Megan, fališ." tiho sam rekao u mikrofon.

-LIZ P.O.V.-

Okrenula sam se i ugledala nekog poprilično zgodog dečka kako stoji na početku stepenica.

"Pa dobro bi mi došla." nasmijala se.

"Problem riješen."

Došao je do mene i uzeo 3 vrećice iz moje desne ruke.

"Ajde ti, ja ću za tobom." nasmijao se.

"Oks."

Živjela sam na 3. spratu pa nismo morali liftom. Za čas smo stigli.

"Mnogo ti hvala."

"Ništa." opet se nasmijao.

"Hoćeš uć?"

"Pa mogao bih."

Otključala sam vrata, ostavili smo vrećice na kuhinjski stol. Dok sam ja razvrstavala kupljene stvari, on je otišao na balkon.

Imao je sličan glas kao Justin, a i osmijeh. Grr -.-

"Hoćeš nešto za pit?"

"Samo čašu vode, hvala."

"Nisi mi rekao, kako se zoveš?" ušao je unutra.

"Lukas, ti?"

"M.. Liz."

"Mliz?"

"Hahaha, samo Liz."

Nakon što je popio vodu, morao je ić. No razmjenili smo brojeve jer smo planirali još koji put izać van.

...

Bila sam preumorna, pa sam legla u sobu.. Ugasila sam svjetlo, no nisam imala namjeru spavat. Volim razmišljat u mraku.. Iako ga se bojim, lol.

I tako, razmišljajući o svemu i svačemu, a najviše o Justinu, stigla mi je poruke na mobitel.. od...

-kraaaaaj:*

TroubleTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang