Co jest na tej kasecie, skąd ona się tu wzieła, i ten rysunek... zastanawiające pomyślałaś biorąc kasetę.
Udałaś się na strych szukając jakiegoś działającego starego dvd na którym mogłabyś przejrzeć tę kasetę co zajeło ci sporo czasu. Po 1h poszukiwań znalazłaś takie dvd, teraz musiałaś zejść z nim na dół i przejrzeć co jest na tej kasecie, szybkim krokiem ruszyłaś do telewizora, odpaliłaś kasetę i nie mogłaś uwieżyć własnym oczą, to był film który zabija, były o tym legędy ale ty nie wierzyłaś, postanowiłaś oglądać by sprawdzić czy to prawda.
(Oto ten film)
Dziwny ten film, pomyślałaś wyłączając go. Nagle zadzwonił telefon, w co ja się do cholery wpakowałam pomyślałaś, co ja teraz zrobie powiedziałaś pod nosem idąc w stronę telefonu. "Umrzesz za siedem dni" powiedziała osoba z drugiej strony i natychmiast się rozłączyła.
Poszłaś do łazięki przypominając sobie o rysunku, coś było napisane z drugiej strony kartki, może to ci pomoże? Kiedy weszłaś zastałaś ogrom wody na podłodze a w zlewie czarne włosy, bardzo długie, porównałaś włosy z rysunku i te które znalazłaś w zlewie , to chyba włosy tej dziewczynki pomyślałaś, ale kto to, odwruciłaś kartke, żeczywiście było tam napisane to:Hi, you do not know who I am? Relax in seven days with me. Or I know, play with me, you have a week to guess who I am, if you do not guess you will die, and now a little hint. I do not like stables, horses wake me up, see you (T.I)
Słabo znałaś angielski, nie wiedziałaś co tu właściwie pisze, użyłaś google tłumacz
Kiedy przetłumaczyłaś zamarłaś przetłumaczone oznaczało :Cześć, niewiesz kim jestem? Spokojnie za siedem dni spotkanie ze mną. Albo wiem, pobaw się ze mną, masz tydzień na zgadnięcie kim jestem, jak nie zgadniesz umrzesz , a teraz mała podpowiedź. Nie lubię stajni, konie mnie budzą, do zobaczenia (T.I)
Czyli konie ją budzą, pisze po angielsku i rysunek widocznie przedstawia tą dziewczynkę, przejrze kasetę raz jeszcze, powiedziałaś pod nosem zchodząc na dół do salonu, odpaliłaś kasetę i to co przyciągneło twoje oczy to latarnia morska na jakiejś wyspie. Muszę tam pojechać jeżeli chcę przeżyć wyszeptałaś, i zaczełaś pakować najpotrzebniejsze żeczy do plecaka...
-------------------------------------------
Jeżeli ktoś nie wie co to the ring to jest to taki horror
Który ma kilka części. Serdecznie polecam. I przepraszam za błędy ortograficzne 😉
CZYTASZ
Samara Morgan- A terrible history
HumorSamara Morgan, słodka dziewczynka, adopotowano ją. Jej rodzice nie byli z pełna normalni psychicznie, więc Samara myślała, ze to wszystko przez nią, zamknęła się w sobie...Potem jej nie rodzona matka wrzuciła ją do studni w sumie z nijakiego powodu...