25

2.8K 189 14
                                    

Mariah Carey-Without You

Bon Jovi-Always

Harry's POV

Nu puteam sa cred ca am uitat de probleme ei.Am lasat-o sa ajunga in halul asta gandindu-ma doar la mine si infundu-ma in bautura.

Cine stie,poate a avut probleme si la hotel,poate a avut caderi.Ciuda ma cuprindea,trebuia sa fiu acolo cu ea nu sa beau ca un tampit.

Eram pe holurile spitalului asteptand ca cineva sa ma anunte si pe mine ce mama naibii se intampla.Tot ce imi doream era sa traiasca,sa facem operatia aia cat mai repede si sa uite ca vreodata a avut asemenea probleme.

Nu vroiam ca ea sa sufere in vreun fel cu toate ca stiam ca asta e imposibil.Oricat as incerca sa o protejez si sa o inchid intr-un glob de sticla asta imi era imposibil.

In viitor eram sigur ca in vreun fel sau altul o voi pierde si ea va suferi doar ca pe naiba,momentul ala mai trebuia sa astepte.

Totul a fost atat de frumos in seara precedenta,totul parea atat de calm si perfect dar presupun ca orice moment de genul acesta dispare usor,nu?Dupa toate prin care am trecut,soarta mi-a dovedit ca tot ce e frumos dureaza prea putin.

Si ca dovada era prezenta mea aici,intr-un nenorocit de spital asteptand dupa un tampit cu "experienta" in medicina si mai stiu eu ce alte rahaturi sa imi spuna niste aiurite de cuvinte care insa imi vor schimba viata.

Ironia pura,viata cacata.S-a intors la mine doar ieri,nici macar o zi nu a trecut si deja au aparut probleme.

Un scartait de usa mi-a facut inima sa imi bata mult prea tare si automat m-am ridicat in picioare.Un om inalt si cu radacini carunte se uita atent spre mine cu o privire care semnala mila,regret.La dracu asta nu poate fi de bine.

-Imi pare rau,starea ei este una depasita pentru a fi ajutata.

Si cuvintele astea mi-ai taiat viata in jumatati mici.

-Exista insa o solutie.

A facut o pauza mica inainte de a vorbi probabil incercand sa imi citeasca expresia sau ceva de genul ,tot ce facea insa era sa ma enerveze al dracu' de mult cu mutra lui de intelectual.

Hope avea sa moara si el ma tine in agonie.

-Singura solutie insa e sa ii gasim un donator de rinichi.

-Si care e problema?Esti medic,cacaturi de genul asta se intampla mai mereu.

A inspirat adanc probabil incercand sa se abtina din a se enerva.Eu ar fi trebuit sa fiu cel nervos si traumatizat si totusi vocea mea se pastra pe un ton mult prea calm neputand sa vorbesc din cauza acrelii din gat.

-Problema este ca pacienta  nu va putea rezista mai mult de 24 de ore fara un transplant iar pentru acest lucru exista o coada cu pacienti.Ea nu este trecuta dar si chiar daca ar fi nu ar ajuta-o cu nimic,sunt pacienti care sunt pe lista de asteptate incepand de la cateva luni la ani de zile.Marea parte dintre ei ajung in faza terminala inainte sa ajunga in fruntea listei.

Lacrimile imi curgeau siroi pe fata inainte sa realizez asta.Nu puteam sa cred.Aveam sa o pierd pentru totdeauna.Doar ce a intrat in viata mea facand-o atat de frumoasa si facandu-ma sa ma atasez si sa o iubesc atat de mult incat viata mea se va sfarsi odata cu a ei.

-Puteti sa mergeti la ea si sa va luati bun ramas.

Doamne,cuvintele lui m-au facut sa incremenesc si sa realizez ca astea vor fi ultimele momente in care ea era prezenta in viata mea.Tot ce am facut insa a fost sa aprob din cap si sa intru repede in camera pentru a o vedea.

imediat ce ochii mei au facut contact cu carpul ei inconjurat de fire albe,picioarele mi s-au inmuiat cazand in genunchi langa fragilul corp care era acum atat de aproape de mine dar in scrut timp  va fi atat de departe.

Nu puteam sa imi cred ochiilor ca femeia care imi zambea azi dimineata si care imi spunea ca ma iubeste era pe un amarat pat de spital fiind la doar cateva ore de moarte.

Gandul asta imi da fiori in tot corpul si inca nu puteam sa ma obisnuiesc cu faptul ca nu o sa mai fiu capabil sa o aud spunandu-mi te iubesc sau sa ma tachineze pentru felul meu de a vorbi.

Usor m-am apropiat de chipul ei mangaindu-i unul dintre obraji incet cu varfurile degetelor pentru ca in acel moment credeam ca in orice clipa putea sa se sfarame la o simpla atingere.

-Hei.

Am soptit eu cu glas tremurat in timp ce lacrimile continuau sa isi faca simtita prezenta din coltul ochiilor prelungindu-se pana pe tricoul meu.

-Probabil nu ma poti auzi.........

-Nu pot sa cred ca fac asta.Nu pot sa cred ca imi iau ramas bun de la tine din nou.Mi-ai promis ca nu o sa ma mai parasesti....

Vocea mea ceda din secunda in secunda din cauza suspinului deabea reusind sa ii spun cateva cuvinte.

-Ai facut-o din nou Hope.

Mi-am departat mana de ea ghemuindu-ma pe podeaua rece de langa patul ei.Totul parea atat de ireal,vroiam doar sa ma trezeasca dracu cineva din cacatul asta si sa stiu ca Hope e sanatoasa,nu pe patul de spital.

Nu puteam sa renunt la ea,nu puteam sa rezist fara ea nici cateva amarate de zile.Cum puteam sa traiesc cu gandul ca ea  nu va mai fi prezenta in viata mea de fel?

Nu,asta nu se putea.Un gand mi-a venit dintr-o data si stiam ca singura si ultima mea solutie era asta.

Mi-am sters lacrimile de coltul tricoului si am iesit pe usa uitandu-ma pentru o ultima data la Hope gandindu-ma ca fac asta pentru ea,pentru noi.

Am iesit cat de repede am putut din spital,un loc pe care il uram de mic avand o gramada de experiente in morga asta.

In cateva minute eram in fata unei pe case pline cu amintiri.Casa care mi-a dus viata in rahatul asta adanc in care sunt.Casa in care am promis ca nu mai calc din momentul in care Hope a intrat in viata mea si totusi iata-ma acolo,cautand ajutor.

Bine cunoscuta incapere nu imi mai creeea nici o satisfatie cum obsnuia ci doar dispret,tristete si ura.Fara sa bag in seama oamenii care treceau pe langa mine cu o fata mirata am intrat in biroul lui Igor,acesta fiind prezent pe scaunul sau de birou cu o fata goala in poala.

-Harry,cretinule,unde ai fost?

Ma intreba acesta cu amuzament si cu o curiozitate ridicata in timp ce o impinse pe sarmana fata pe podea.

-Asta nu conteaza,vreau o fata.

Stiam ce cer si totusi regretul meu pentru ce avea sa urmeze era mai mic decat durerea pentru pierderea lui Hope.

------------------------------------------

.Sper ca acest capitol sa va placa!Scuze daca sunt greseli.

.Va iubesc <3

Daca va place,va rog votati.In ultimele capitole nu am facut mai mult de 12 voturi la fiecare,lucru care ma face sa cred ca nu va mai place.Daca e asa va rog spuneti pentru ca vreau ca povestea asta sa fie pentru toti!

Hope- NeeditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum