Üyeler yurdu biraz topladılar. Bobby mutfağı toplamak için içeri girdi ve gördüğü manzara ile şok oldu.
Bobby: Chanwoo ne bu ortalığın hâli?!
Chanwoo: Yemek yaptım. Yani yapmaya çalıştım.
Chanwoo yemek yapmaya çalışmış ve ortalığı iyice dağıtmıştı.
Bobby: Ah, en azından yiyecek birşeyimiz olacak. Yaptığın yemek nerede?
Bobby gidip fırını açtı ve üzeri siyah yengece baktı. Sonra da tavadaki yanmış ramene.
Bobby: Chanwoo yemek nerede?
Chanwoo: Şey ya... Biraz yandı gibi.
Bobby: Ah... Sana bağırmayacağım, MinJi'ye söz verdim.
Chanwoo: Gerçekten mi? İnanmam!
Bobby: İster inan, ister inanma, sana kalmış. Neyse, ben gidip MinJi'yi alayım. Sende hemen topla şu ortalığı.
Bobby, Chanwoo'ya kısık gözlerle baktı ve yurttan çıktı. Bir taksiye bindi ve MinJi'ye mesaj attı.
Bobby: MinJi, evinin adresini verir misin?
Seni almaya geliyorum.
BayanMin: Bobby gelmesen
Beni gördüğünde hayal kırıklığına uğrayacaksın
Bobby: Hadi MinJi
Adresini ver
BayanMin: Evde değilim ama
Bobby: Konum at o zaman
BayanMin: Ah... peki
*konum*
Buradayım
Bobby şoföre gideceği yeri söyledi ve oraya doğru yol aldılar. Biraz sonra taksi durdu.
Bobby: Ben 5 dakikaya geleceğim, bekler misiniz lütfen?
Şoför kafasını olumlu anlamda salladı. Bobby taksiden inip konumdaki kafeye girdi. MinJi onu kasada bekliyordu. Kalbi neredeyse duracaktı, o derece heyecanlıydı. Deri montunu giydi ve çantasını koluna takıp beklemeye başladı. Biraz sonra Bobby maske ve şapkasıyla cafeye girdi ve kasaya doğru geldi.
Bobby: Buralarda MinJi adında biri var mı acaba?
MinJi: Nasıl birisi, tarif edebilir misiniz?
Bobby: Aslında onu daha önce görmedim ama güzel birisi olarak hayal ediyorum. Renkli giyinimli... Sarı, beline kadar gelen saçları ve tatlış bir yüzü olabilir. Böyle 1.56 cm boyunda falan.
MinJi biraz üzülmüş gibiydi. Bobby'e kendini anlatmıştı. Kısa, kahküllü ve kahverengi saçlıydı olduğunu, koyu ve salaş giyindiğini, 1.69 cm boyunda olduğunu söylemişti ama çabuk unutmuş olmalıydı.
MinJi: Ah, hayır. Buraya öyle biri gelmedi.
Bobby: Emin misiniz? Burada olması gerekiyordu.
MinJi: Hayır dedim, gelmedi.
MinJi, Bobby'nin yanından geçip cafeden çıktı. Göz yaşları durmuyordu. Hızlıca evine gitti ve kendini yatağa attı. Bobby ise sinirli sinirli taksiye bindi ve yurdun yolunu tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaotalk || Bobby
Fanfictionİkon KakaoTalk serisinin ilk kitabı; Kim JiWon, namı değer Bobby. Start: 21 Şubat 2018 Finish: 13 Nisan 2018