Bobby ve MinJi arabadan inip yurt kapısının önüne geldiler.
Bobby: İçeriyi çok merak ediyorum.
MinJi: Bende öyle.
Birlikte yurda girdiler ve salona geçtiler. Etrafta kimse yoktu.
Bobby: Chanwoo! Hwan! Neredesiniz?!
MinJi, Bobby'e gülerek bakıyordu.
Bobby: Neden gülüyorsun?
MinJi: Sesin çok çekici, gözlerin küçücük ve gülünce neredeyse yok oluyor, dişeksin. Basketbol seviyorsun (emin değilim, salladım) ve rapçisin. Tarzına bayılıyorum. Ve senin gibi biri şu an tam önümde.
Bobby: Ne diyeceğimi bilemedim. Ne demeliyim?
MinJi: Bişey demene gerek yok. Bu arada diğerleri neredeler?
Bobby: Bunu bende merak ediyorum.
MinJi: Arasan mı ki acaba?
Bobby: Bence de bir arayım. Sen geç otur, ben 5 dakikaya gelirim. Biraz da atıştırmalık birşeyler getiririm. Sen film seç.
MinJi kendini koltuğa bırakırken Bobby mutfağa geçip B.I'yı aradı. Hoparlörü açıp telefonunu tezgaha bıraktı ve dolaplara bakınmaya başladı.
"Efendim Bobby?"
"Nerdesiniz?"
"Seni ve MinJi'yi evde tek başınıza bırakmak istedik. Bu yüzden evden çıktık."
"Ya beni kız ile başbaşa mı bıraktınız?"
"Evet. Biraz birbirinizi tanırsınız."
"İyi de sizinle de tanıtmak istiyorsa ya?"
"Biz onunla sonra tanışırız. Gerçi Chanwoo tanışmış ama neyse. Hadi kapaltıyorum. Sojularımız geldi."
"Gelirken bana da birkaç şişe alın."
"Tamam tamam. Sen MinJi'yi yanlız bırakma."
Bobby telefonu kapatıp ocaktaki tencereye bir avuç mısır koydu. Mutfağa MinJi girdi ve onu izlemeye başladı.
Bobby: Ne o? Beni mi kesiyorsun?
MinJi: Yok canım, ne kesmesi?
Bobby: Yani doğru. O kadar yakışıklı ve mükemmel biriyim ki kabul etmesi bile zor oluyor.
MinJi: Egon gidince haber ver. Ben televizyonun karşısında bekliyor olacağım.
MinJi ayaklandı ve tam mutfaktan çıkacaktı ki Bobby elini tuttu.
Bobby: Gitme, yanlız kalmak istemiyorum. Yani yardım et bana bana, tek başıma herşeyi yapamam.
MinJi: Peki peki. Eğer yanlız kalırsan İkon yurdu canavarı gelir bir taraflarını kırtlatır. Ay yani tabii ki yardım ederim biascım.
Bobby: Gülmem mi gerekiyordu?
MinJi: Gülme sen! Sonra o nokta kadar gözlerin yok oluyor.
Bobby, MinJi'nin inadına kocaman sırıttı. MinJi de ona gülümsedi. Ama fark etmedikleri bir sorun vardı; Bobby mısır tenceresinin kapağını kapatmamıştı. Mısırlar patlayarak etrafa uçuşurken MinJi kapağı tencereye kapatmaya çalışıyordu. Ve sonunda da başarmıştı. MinJi tam arkasını döneceği sırada bir çift kol beline dolandı ve bir baş omzuna koyuldu. MinJi biraz ürpermişti. Bu...
Bobby: Sana itiraf etmen gereken şeyler var.
MinJi: N-ne gibi?
Bobby: Bunun gibi.
Bobby MinJi'yi kendine çevirdi ve yüzünü elleri arasına alarak dudaklarına yapıştı. MinJi'nin gözleri sonuna kadar açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kakaotalk || Bobby
Fanfictionİkon KakaoTalk serisinin ilk kitabı; Kim JiWon, namı değer Bobby. Start: 21 Şubat 2018 Finish: 13 Nisan 2018