2.7

527 37 0
                                    

Bobby hızlıca evden çıktı ve şirketin arabasına binip MinJi'nin gönderdiği adrese doğru yol aldı. Bu sırada MinJi grup arkadaşları ile oturuyordu. Yurdun kapısı çalınca grubunun en küçük üyesi kapıyı açmak için ayaklandı. Biraz sonra çığlık atarak kızların yanına geri döndü.

Key (Grup Lideri): HyeMin (grubun maknesi) ne oldu?

HyeMin: Kapıda! Kapıda Bobby sunbae var!

MinJi: Geldi mi?

HyeMin: Sen onu tanıyor musun?

MinJi: Benim için geldi.

Grup üyeleri ona saf saf bakarken MinJi telefonunu alıp kapıya doğru ilerledi.

MinJi: Beni merak etmeyin, geç olmadan gelirim.

Kızlar ne olduğunu anlayamıyordu ve MinJi'nin arkasından saf saf bakıyorlardı. MinJi ise heyecandan ölmemek için kendini zor tutuyordu. Kafası öne eğik bir şekilde kapının önüne geldi ve dışarı çıktı. Bobby arabaya yaşlanmış bir şekilde MinJi'yi bekliyordu. Geldiğini göründe arabaya yaslanmayı bıraktı. MinJi'nin kafası hâla öne eğikti. Bobby'nin önüne kadar geldi.

MinJi: Merhaba.

Bobby: Bu gerçekten sensin değil mi MinJi?

MinJi kafasını yavaşça kaldırdı. 9 hafta öncesine göre değişikti. Saçları dirseklerine geliyordu ve sarı renkteydi. Kahkülleri gitmişti. Eskisine göre renkli giyiniyordu.

MinJi: Evet. Demiştim sana, hayalindeki gibi değilim.

Bobby, MinJi'yi kendine çekip sarıldı. MinJi ne olduğunu anlaması zaman almıştı.

Bobby: Seni çok üzdüm, çok hayal kırıklığına uğrattım, sert davrandım. Herşey için üzgünüm. Çok özür dilerim senden.

MinJi: Biascım, iyi misin?

Bobby: Her zamankinden daha iyiyim.

MinJi: Eminsin değil mi? Yoksa Bobby kılığına girmiş Chanwoo musun sen?

Bobby: Beni daha ne kadar Chanwoo ve B.I ile kıyaslayacaksın?

MinJi: Resmen beni kıskandın.

Bobby: Yok öyle birşey.

MinJi: Evet evet. Neyse, bırakacak mısın artık beni?

Bobby: Kaçmazsan olur.

Bobby biraz geri çekildi. MinJi'nin yüzüne bluzunun izi geçmişti.

MinJi: Yüzüm acıyor!

Bobby: Bluzumun izi geçmiş. Birazdan gider. Hadi arabaya bin.

MinJi: Şey acaba gitmesek mi ki? Yani şimdi sizinki-...

Bobby: MinJi bin şu arabaya.

MinJi: Tamam yah.

MinJi yolcu koltuğuna oturunca Bobby kapısını kapaltıp sürücü koltuğuna geçti.

Kakaotalk || BobbyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin