Am coborat la bucatarie...
Mama mea era la chiuveta,spala vasele.
-Buna,mama!
-...
-Mama?
-...
Era ciudat...pur si simplu satea acolo,cu o farfurie in mana si se uita la ea.Nici nu se misca si nici nu dadea vreun semn cum ca m-a auzit...
Am lasat-o sa-si continue treba si am luat un pahar cu lapte,apoi m-am intors din nou la invatat.
Cand ajung in camera arunc o privire in jur,imi atintesc ochii asupra caietului de biologie,iar peste 2 minute...
-Offf... cat am de invatat! -_- Am nevoie de o gustare,sau mai multe gustari.
(nu stiu daca sunt singura persoana care face asta,dar eu cand trebuie sa invat la o materie ,imi caut orice alta ocupatie,iar apoi realizez ca e prea tarziu sa mai invat la materia respectiva
... :) )
.
.
.
Cobor din nou la bucatarie si ma uit in frigider.
-un ou...salata...castraveti...etc.
Apoi dupa ce am enumerat mai toate alimentele din frigider,scot din el salamul,cascavalul,un catravete si o rosie,putina salata si doua felii de paine,apoi imi fac un sandwich.
Urc sus...
in fata usii a camerei:
-Ce proasta sunt! Am uitat sa-mi iau ceva de baut..
Las sandwich-ul pe biroul meu si cobor din nou scarile,la bucatarie.
-Hmmm... suc de portocale sau de mere?Cred ca voi lua lapte..
Imi pun un pahar cu lapte si ma opresc din nou in fata frigiderului.
-(daca tot sunt aici,sa iau si ceva dulce...sa nu mai cobor)
Dupa ce mi-am luat "provizii"merg in camera si imi iau caietul ca sa invat..
Am terminat de mancat,apoi am adormit imediat cu caietul de biologie in maini.
.
.
in dimineata urmatoare...
-Ce nai..??E deja dimineata???Aoleu!Testul!
-Meg! Esti gata?In 10 minute plecam!
-Ce???
Merg la baie si imi fac in graba rutina de dimineata,apoi fug sa ma imbrac.Iau grabita o camasa de blugi,niste blugi negri ,imi prind parul intr-um coc lejer,putin dezordonat si cobor in fuga scarile..
-Megan!
CITEȘTI
Jurnalul Mayei
HorrorMegan,protagonista acestei povesti traieste o viata aproape normala.To ate lucrurile stranii si viziunile din jurul ei i-au aploare...Odata cu gasirea unui jurnal,a jurnalului Mayei,Megan realizeaza ca nimeni nu o mai poate ajuta,inclusiv parintii e...