Am mers cu Ash intr-o parte mai retrasa a scolii ,ne-am asezat pe o banca ...iar el a inceput sa-mi povesteasca:
-Merrie cum ii spuneau toti era o fata normala..pana a venit la acest liceu...totul a inceput cand ea a spus ca cineva o urmareste..toti colegii ei au ras de ea.Vorbea si se uita ore in sir la copacul asta din spatele meu.Inebunea din ce in ce mai mult.Spunea ca "O sa o omoare cineva". Scrajolea bancile si usile.Era de speriat.Arata ca o fantoma..se inchidea in dulapul din clasa...se spune ca ea inca mai bantuie clasa in special dulapul acela..
-Sta!De cine ii era frica??
-Nu stiu... spunea doar "O sa ma omoare!" Dupa aceea se izolase singura prin actiunile ei.Vorbea din ce in ce mai mult cu copacul asta.. isi pierduse mintile complet..
-Apoi a decis sa se spanzure?Nu?
-Da.. a vrut sa scape odata pentru totdeauna si a mers in fosta baie a fetelor si s-a spanzurat.
-Stai putin! Baia in cate mi-am scimbat tricoul... era.. baia in care se spanzurase fata aia???
-Dap.
-De ce nu mi-ai spus??
-Pai eu de unde sa stiu ca te-ai dus acolo?
-...Ash...?Tu crezi ca ele mai sunt aici? Ca ele exista?
-Care "ele"?
-Spiritele...
-Hmmm..nu prea stiu ce sa zi
Ma uitam la copacul urias si batran sin spatele lui Ash si vad o fetita cu parul lung ,slaba ca un schelete ce se uita la copac..
-Meg?
-Eu cred in ele
-Ce?
-Poate o sa ma crezi nebuna dar am vazut-o pe Marrie in baia aia sii si la testul de bio si ... si e aici..
-Meg?Ce tot spui acolo?
-Se uita la copac...E aici
-Cine?
-Marrie.
-Eu nu vad nimic!
-Nu face nimic doar sta si se uita..
-Ok...ma cam sperii putin.. cred ca am sa merg..
-Crezi ca sunt nebuna,nu?
-A..n..Da!Si acum ma sperii..
-In cazul asta vino cu mine acasa dupa ore.Am sa-ti dovedesc ca nu sunt nebuna!
.
.
L-am adus pe Ash acasa ca sa;i arat podul ca sa ma creada...
.
.
-Sunt acasaaa!!!
-Oau!!Casa ta e foarte mare!
-Megan!Ajuta-ma cu... Buna! Megan,cine e prietenul tau?
-El e Ash un coleg de la scoala face... a..lucram la un proiect impreuna la ..
-Avem un proiect la biologie.
-Meg?
Tata se uita cam ciudat la Ash?
-Un coleg de la scoala.
-Dave draga!Lasa-i in pace.Lucreaza la un proiect.
-Incantat de cunostinta domnule Morgan.
-Noi trebuue sa ne apucam de un proiect.Pa!
Am urcat scarile spre camera mea.
-Scuze pentru tata...
-De cand avem proiect la biologie?
-..Am vrut sa-ti arat ceva.
-Hai ca mai facut curios...
-Intai trebuie sa i-au niste gustari.Tu arunca niste caiete de bio pe pat.Mama sigur va veni.
-Binee..!?
.
.
...hah? Era liniste in casa...m-am dus in biroul tatei:
-Tata?Unde e mama?
-E la magazin.
-Aha..
-Cum merge proiectul boboc?
-Hah?!A..bine.Am venit sa iau niste gustari..
-Ti le aduc eu?
-Nu.Avem mult de lucrat deci nu vreu sa fim deranjati
-...
-Pa!
M-am dus la bucatarie si am luat niste fursecuri si niste suc apoi m-am intors in camera mea.
-Ce ..?
CITEȘTI
Jurnalul Mayei
HorrorMegan,protagonista acestei povesti traieste o viata aproape normala.To ate lucrurile stranii si viziunile din jurul ei i-au aploare...Odata cu gasirea unui jurnal,a jurnalului Mayei,Megan realizeaza ca nimeni nu o mai poate ajuta,inclusiv parintii e...