Capitolul 5

62 0 0
                                    

Scoala era imensa...si...veche.Iar eu ma simteam ca o intrusa in ea.

Am ignorat acele fete si cu o brosura a liceului imi cautam clasa unde se tinea cursul de matematica.

-Esti boboc?

...o voce groasa prieteneasca se auzi din spatele meu...

-Cum de ti-ai dat seama?! ...ma intorc si observ un baiat brunet cu ochii caprui ce era imbracat in niste pantaloni negri,o camasa rosie in carouri asortata cu un tricou gri...

-Pai...esti foarte debusolata. (spuse el cu un ras ironic) Vrei sa te ajut?

-Ma descurc si singura! (ii zambesc usor si apoi il las singur in mijlocul holului)

Merg inainte pe holul imens cautand clasa a 9-a A.S-a sunat de ore,iar in mai putin de 2 minute holul se golise de elevi,... m-am oprit in dreptul clasei pe care o cautam.In capatul holului becurile falfaiau din ce in ce mai slab..stiam ca e un sentiment rau...

-Domnisoara!

-Hah?!

-Intrati!Ora a inceput!

-aaa..sigur (se pare ca el e noul meu profesor de mate...pare un batranel bine organizat si simpatic)

-Deci sa inteleg ca sunteti noua?

-da...

-Atunci,prezinta-te noilor tai colegi!

-sigur.... Sunt Megan Morgan dar imi puteti spune Meg si m-am mutat de curand aici,in Romania.

In primele banci erau fetele ce radeau cand tata mi-a spus "bobocel"...in spate era baiatul cu care am vorbit... ciudat...

M-am indreptat spre o banca de la geam..era goala si cam veche.Dupa ce m-am pus in banca,in clasa s-a lasat o liniste ca la inmormantare..toti se holbau la mine...

-Psss... stai aici!

(Era baiatul acela..mi-a facut loc si m-am dus acolo,iar toti ceilalti inca se holbau la mine..simtindu-ma stanjenita...)

-Clasa! Sa ne intoarcem la ora,astazi va voi preda....

-Mananci in timpul orei?!(ii spun acelui baiat)

-Ssstttt..!!!!Nu ma da de gol!

Apoi mi-a bagat un biscuite in gura...

-La urma urmei si tu mananci! -rade-

-Morgan!Mananci la ora mea??

-aa... nu,domnule profesor!M-am aplecat dupa pix!

Nu pot sa cred ca nu l-a vazut pe el ca mananca si m-a vazut pe mine... -_-

.

.

.

Dupa ora!!

.

.

-Nu pot sa cred ca m-a vazut doar pe mine,iar pe tine nu si in plus e prima mea zi!Vrei sa-mi creezi probleme??

-...ce vina am eu daca nu stii sa mananci in timpul orelor?

-tu....(%&$#π)...

•SUSOTELI•

Toata lumea inca se uita la mine ca la o criminala..

-Buna!

-Hei!

-Nu pot sa cred ca te-ai asezat acolo!

-De ce?

-Chiar nu ti-a spus nimeni?

-Nu..

-In scoala asta,cu 4 ani in urma ,s-a intamplat o tragedie,:o fata ce a invatat in clasa asta a murit spanzurata.

-Ce???

-Numele ei era Marriet,toti ii spuneau Marrie

-Nu-mi spune ca...

-Ba da! In..

Deci...stiu ca e o poveste de groaza dar protagonista e Megan...voi scrie si despre viata ei din liceu si intamplarile ei,...

To be continued :)..

Jurnalul MayeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum