Capitolul 7

41 0 0
                                    

In spatele meu se afla o fata cu parul negru,lung stand gemuita.

Am ignorat-o,am incercat s-o ignor.Prezenta ei nu imi placea deloc.O priveam din oglinda,ii priveam parul putin incalcit si foarte lung ce ii acoperea fata.Tot ce am putut sa vad a fost un zambet,un zambet malefic urmat de o chicoteala.Atunci m-am simtit pur si simplu amenintata..de zambetul acela.Vroiam sa ma misc, vroiam sa tip dar nu puteam deloc.Ceva ma tinea.

Usa s-a deschis brutal ajungand in coltul unde statea fata.

-Meg!!!

Era doar Ash.

-Huh... esti aici(spune usurat) Mi-am facut griji cand ai disparut de la masa.

-...(fata?nu mai era.)

-Ce ai?aa... scuze.... probabil esti surprinsa de intrarea mea.Ce faci in locul asta?

-..

-Meg? Tu ma asculti macar?

-Da!Sunt bine.Am venit doar sa ma schimb.

-...Meg? Scoala are alte bai mai noi.Asta nu mai e folosita deci nu ar trebui sa mai mergi acolo...

-Aha.

.

.

.

Dupa ore...a venit tata cu masina sa ma ia.In spatele meu era Charlote cu gasca ei.

-Priviti fetelor!A venit tatal lui "bobocel" . -rade-

deschid portiera prefacandu-ma ca nu le-am auzit..sau ma rog... incercand sa ma prefac.

- Meg!Ele sunt prietenele tale?

-Nu..

...

.

.

am ajuns acasa.

la cina:

-Megan?Cum a fost azi la scoala?

-aa... bine..

-Ti-ai facut prieteni?

-Da.

.

.

-Trebuie sa plec.

-Stai putin,domnisoara!Ce-i cu graba asta?

-Am de invatat pentru testul la bio.Pa!

-Stai putin..

am plecat de la masa grabita spre camera mea.Mi-am luat un tricou ceva mai larg,o pereche de pantaloni scurti si mi-am prins parul in coada,apoi m-am apucat de invatat.

dupa 5 minute de cand am deschis caietul:

-Offf! Ce plictisitor...

peste 3 minute..

-Gata!Am invatat prea mult!E timpul pentru o pauza.

Am coborat la bucatarie...

Jurnalul MayeiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum