KUZEY 'DEN
Mehmet'in benden habersiz iş yaptığını duyunca delirdim. O nerenin iti oluyordu da benden habersiz iş yapıyordu. Bir hışımla arabaya atladım. Ve depoya sürmeye başladım. Geldiğimde depodan bir çığlık geldi. Koşarak depoya girdim ve Mehmet bağırmaya başladım
Sonra kızı kucağıma aldım ve arabaya doğru yürümeye başladım. Bizim raconumuzda kadınlara el kalkmazdı ( tabi suçlu değilse)
Arabaya binerken kız " babam"dedi ısı olucağını söyledim ama bize borcunu ödemezse o biraz zordu kızı arabaya bindirirken farkettim ne kadar güzel olduğunu. Simsiyah saçları , uzun kirpiklerinin altındaki kahve gözleri, küçücük burnu ( birazda Mehmet'in yardımıyla) kızarmış yanakları ve pembe renkteki dolgun dudaklarıyla o kadar tatlıydıki.
Bu düşüncelerden sıyrılıp arka koltuğa yatırdım kızı. Sürücü koltuğuna geçip arabayı eve sürmeye başladım.
Eve geldiğimizde kız yarı baygındı. Kız kucağımda eve girdim merdivenlerden çıktım. Evde bir sürü misafir odası olmasına rağmen kızı kendi odama götürdüm. Ve hala kız diyordum çünkü daha adını bile bilmiyordum. Yatağa yatırdım ve yatağın karşısındaki koltuğa geçip oturdum. Bir sigara yaktım ve adını bile bilmediğim bu güzelliği seyretmeye başladım.
Bir sürü güzel kadın tanıdım ve bir sürü güzel kadınla birlikte oldum ama hiç birinden bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyordum.
Orda öylece kızı seyrettim ve uyanmasını bekledim. Uyanınca her şeyi öğrenebilecektim. Sonrada bize borcu olanın borcunu ödemeden asla kurtulamayacağını söyleyip evine yollarım diye düşündüm.
KARACA' DAN
Uyandığımda siyah ve gri döşeli bir odada yatıyordum. Odanın bir tarafı sadece camlarla kaplı duvarları ise siyahti. Dolap ve yattığım yatak gri renkteydi. Duvarlarda Kuzey 'in resimleri vardı. Tam benim yattığım yatağın karşısında gri renkli siyah yastıklı büyük bir koltuk ,koltuğun üzerinde de bir adet Kuzey vardı.
Ve bana bakıyordu. Seslendi:
- Günaydın uyuyan güzel
- Burası neresi?
- Benim odam. Acaba adını öğrenebilir miyim?
-Karaca
- Bende Kuzey memnun oldum
Bir anda aklıma sanki etti . O bir mafyaydı ve şu an babamın ona borcu vardı bu durumda sorulabilecek en saçma soruyu sordum:
- Be-beni öldürücekmisin
Güldü hem de çok tatlı güldü sonra cevap verdi:
- Tabiki hayır niye öldürmeyim?
- Ama babamın sana borcu var
Aya kalktı,yanıma geldi. Yavaşça yattığım yatağa oturdu:
- Bak o borç babanın senin bir alan yok. Depoda olanları söylüyorsam eğer Mehmet bir hata yapmış ve cezasını da ödeyecek anladın mı ?
- Evet ben a tık gideyim teşekkürler.
- Hayır s ni bu halde gönderemem. Biraz misafirim olacaksın.
- Peki babam iyimi? Onu öldürdüyseniz sizi-
Lafımı tamamlamama izin vermeden
- Babn iyi ama borcunu ödemeden bırakamayız. Ayrıca sen burada dinlenmeye devam edeceksin küçük hanım.
-Ama arkadaşım-
- Arkadaşını ararsın al bu telefonum dedi ve telefonunu bana uzattı. Sözümü kestiği için sinirliydim ama korkum ses çıkarmamı engelliyrdu.
Kuzey gidince Bengü' yü aradım. Ona herşeyi anlattım. Biraz korktu ama güvende olduğumu öğrenince rahatladı.
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Karnım yediğim tekmeden dolayı biraz ağrısada iyiydim. Kapıyı açtım ve salona Kuzey' in yanına gittim. Ayaktaydı 1.90 'dan fazla boyunu ve benim 1.66 boyumun onun yanında ne kadar kısa olduğunu o zaman farkettim. Bana döndü
- Telefonunu getirdim
- Arkadaşınla konuştunmu?
- Evet de şey ben ne zaman evime gidicem.
- Sana biraz daha burda kalıcağını söylemiştim.
- Ama-
- Aması maması yok kalıcaksın dediysem kalıcaksın!
Adam hem sözümü kesiyor hem emir veriyor. Tam bir odun.
- Offf
- Oflam Karaca oflama.
Dedi ve kıkırdadı. Gülünce çok yakışıklı olduğunu söylemişmiydim.
Merhaba arkadaşlar 3.bölümde yine sizlerleyim. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi çok seviyorum. 😍😍😍😍😘
Kelime sayısı: 530
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROMANTİK MAFYAM
RomanceGenç ve güzel kızımız Karaca ve Karaca'nın babasının borcu sayesinde Karacayı tanıyan genç mafya Kuzey . Aşkın derin sularında yüzen iki genç aşığa eşlik etmek istermisin?❤️❤️