6.BÖLÜM KARANLIK

9.1K 321 44
                                    

KARACA' DAN

Odama çıktım. Yatağa uzandım. Hava kararmıştı saate baktığımda 11 olduğunu farkettim. Gündüz uyumama rağmen içimde bir uyuma isteği vardı. Yatağa girdim,karanlıktan korktuğum için ışığı kapatmamıştım. Keşke bazı insanlar gibi yatağa girdikten 20 dakika sonra uyuyabilseydim. Ama benim uyumama çok fena uykum yoksa eğer 1 saati buluyordu. Birde ışık ooof. Keşke gece lambası olsaydı.

Ama gidip Kuzeye sormadım çünkü karanlıktan korktuğumu öğrenmesini istemiyordum.

Yataktaki bütün uyku pozisyonlarını tek tek denedikten sonra en rahat şekli buldum. Tam o sırada aşağıdan Deniz ve Kuzeyin konuşmaları sonrada kapı sesi geldi.

Deniz gitmişti. Bende uyumaya çalıştım

Ben yatağa yatalı tam 20 dakika olmuştu. Ve uyuyamadım. Birden elektrikler kesildi. Karanlıktan oldum olası korkarsın nedeni yok sadece korkuyorum. Hem de hiç bir şeyden korkmadığım kadar.
Her yer zifiri karanlık! Olamaz ışıkların açılması lazım

- Kuzey yardım et!

KUZEY' DEN

Deniz gitti odama çıktım eşofmanlarımı giydim yatağa uzandım. Denizin dediğini düşünmeye başladım. Yenge. Çok hoş(!).

Bir anda bu düşüncelerden Karaca'nın çığlığıyla sıyrılmak zorunda kaldım

- Kuzey yardım et.

Yataktan atladığım gibi Karaca'nın odasına koşmaya başladım. Her yer karanlıktı ya düşüp bir yerine zarar verdiyse. Odanın kapısını açtığımda yatağın üzerine oturmuş ağlıyordu. Hem de hiç kimsede görmediğim kadar kötü ağlıyordu.

- Karaca iyimi!

- Her yer ç-çok karanlık K-kuzey ış-ışıklar!

Ağlıyordu ve onun her göz yaşında benim canım yanıyordu. Onun gözündeki yaşların hepsi bir hançer gibi kalbime saplanıyordu.
Yanına oturdum sarıldım kafasını göğsüme yasladım.

- Tamam güzelim korkma ben burdayım  yanında.

- Burdasın dimi yanımda gitmiceksin.

- Gitmiycem canım gitmiycem.

Biraz sakinleşmişti. Göğsüme yüzünü kapatmış,başını kaldırmadan öylece duruyordu onu yatırdım korkmuştu

- Gidiyomusun

- Hayır gitmiyorum sadece yat uykun gelmiştir.

Ben yan bir şekilde yattım onuda  kendime çevirip göğsüme başını koymasını sağladım. Bir elimi başının altına koyup, diğerini Karaca'nın beline sardım. 5 dakika sonra çocuklar jeneratörü çalıştırdı. Karaca uyumuştu. Yavaşça kalktım ışığı kapatıp tekrar yattım. Aynı şekilde Karacayı yatırdım. Kafamıda saçlarına bastırıp bende uyumak için gözlerimi kapattım.
Karaca o kadar sakin uyuyordu ki. Bir ara nefes alıyorum diye baktım. Çok masumdu aynı bir melek gibi.

KARACA' DAN

Kuzeye bağırdım hemen geldi yanıma çok korkuyordum. Bana sarıldı gitmiyceğini söyledi. Yanıma yattı benimde göğsüne yatırdı. Orası bana dünyanın en huzurlu yeri gibi geldi. Gözlerimi kapattım. Bu gece deliksiz bir uyku uyumuştum. Uyandığımda Kuzeyin başı saçlarım dayadı. Başını gömmüş uyuyordu. Hemde mışıl mışıl. İki gündür genelde çatık gördüğüm kaşları düzelmiş ve çok tatlı duruyordu.Tişörtünün   açık kalmış kısmından kaslarını görebiliyordum. Çok çalışmış olmalı çünkü muhteşem kasları vardı. Üstünde siyah bir tişört altında da siyah bir eşofman vardı. Ben ona bakarken birden gözlerini açtı.

- Bu kadar bakılacak kadar yakışıklı mıyım gerçekten?

Bunu söylerken pis pis sırıtıyordu.

- S-sen uyanık mıydın?
Utancımdan kekeliyordum.

- Tabiki de hadi kalk hazırlan kahvaltı yapıcaz dedi. Tam kalkıyordu ki birden aklına bir şey gelmiş gibi bana döndü yine o tatlı ama çapkın gülüşünü ortaya çıkarıp

- Ama istersen kaslarımı biraz daha izlemen için biraz daha yatabilirim. Dedi hızla ayağa kalktı kapının önüne kadar geldi. Arkasını bir daha dönüp sırıtırken yastık fırlattı.

- Eğer vurmak istiyorsan daha iyi nişan almalısın. Dedi ve çıktı. Büyük rezil oldum of ya uyanmak zorunda mıydı?
- Kalktım duş aldım, belki giyecek bir kaç parça elbise vardır. Umuduyla dolabı açtığımda içinin tıklım tıklım kıyafet dolu olduğunu farkettim ne zaman aldırmıştı bu kadar kıyafeti. Bu arada söylemeyi unuttum Kuzey buradaki odalardan birini benim için döşetmişti. Yani benim onun evinde bir odam vardı.

Beyaz bir tişört altında siyah bir pantolon giydim. Aşağı indim masada Kuzeyin yanında bir kişi daha olduğunu farkettim.

Denizdi " günaydın Deniz" diye seslendim ama aldığım cevapla neye uğradığımı  şaşırdım. Kuzeyde bilmiyor olmalıydı ki oda benim gibi şaşkın bir şekilde bir bana birde Denize baktı...

Ve Denizin ne dediğini öğrenmek için biraz daha sabretmeniz gerek çünkü bu bölüm burda bitti.😋😋😆😆😆😎

ROMANTİK MAFYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin