Alice nyűgösen ébredt. Már megint az a fiú, gondoltam magamban.
Vagyis inkább mán nem is kis fiú, húztam el a számát el gondolkodva.
Sőt igazából már egy kész férfi!
Alice a plafont bámulva vissza emlékeztem a férfi kinézetére.
A rövid fekete hajára ami pont annyira rövid hogy belelehessen túrni,
a sötét kék szemére , napbarnítót bőrére, izmos testére és maga az ember legalább volt 180 cm
méter!
Fel sóhajtván felkeltem az ágyból.
Lehetetlen hogy egy olyan ember tetsszen meg nekem akit én kreáltam össze álmomban, gondoltam mérgesen miközben a fürdőszobába siettem.
Beállva a zuhany alá elgondolkodva néztem a zuhanyzó ajtaján le folyó víz cseppeket.
Most már tényleg be kéne fiúznom, nem normális hogy egy álombeli hapsi tetsszen nekem, mondtam ki hangosan elgondolkodva.
El döntve hogy barátot szerzek magamnak, magabiztosan szálltam ki a zuhanyzóból.
De ez a magabiztosság elég hamar elszállt, mert soha nem tudtam fiúzni.
Persze volt már barátom de azok csak pár hónapig tartott.
Valamilyen oknál fogva nem nagyon érdekeltek komolyabban a volt fiúim.
Persze nem voltam velük érzéketlen mert ha nem tetszettek volna akkor nem jövök össze velük,
de soha nem voltam beléjük szerelmes, sokszor arra gondoltam hogy igazából velem van a baj.
De ebbe már bele törődtem, egyedül fogok élni 6 macskával, de ez van nekem ez pont jó így.
Nem hiányzik nekem a szív fájdalom jó mondjuk nem is tudom de nem is akarom.
Ezek után a gondolat foszlányok után elkezdtem öltözködni a munkához.
Egy jó menő kozmetikai cégnél vagyok a főnök asszisztense, vagyis már csak a volt főnököm asszisztense mert hogy ettől a naptól kezdve a fia fogja át venni a céget.
Leonardo Mackenzin.
Életemben nem hallatom még erről az embertől, sőt mi több azt se tudtam hogy a volt főnökömnek van fia!
Rá néztem az órára és megnyugodva láttam hogy van még időm beérni az irodába.
Talán van még időm még egy kávét is venni, ja gondoltam én.
De mivel szeretem volna, hogy az új főnököm miatt, hamarabb beérni az irodába.
Hisz nem jó pont hogy ha az első munkanapján egy olyan asszisztense találja magát ahol a főnök van bent hamarabb mint az asszisztens.
Ezért gyorsan a kocsimhoz siettem és elindultam hogy reményeim szerint én legyek az első az irodában.
A céghez érve kerestem egy parkoló helyett.
Miután találtam egyet, gyorsan besiettem az irodámba.
Megnyugodva láttam hogy én értem be hamarabb.
Vagy legalább is azt hittem.
YOU ARE READING
Az árnyak hercege
FantasyVan egy királyság. Amit mèg soha senki nem látott. Ès van egy herceg akinek hiába van meg mindene de mèg is többre vágyik. Ès van egy lány aki teljesen átlagos èletet èl az emberek világában. De vajon meddig?