5.fejezt

77 9 0
                                    

Miután észbe kaptam, hogy konkrétan a főnökömmel flörtölők, gyorsan  elkaptam róla a.szememet és inkább a földet kezdtem el nézni.
-Minden rendben Mrs.Johnson?
-Igen, persze Mr.Mackenzie.
-Megkérhetném hogy inkább tegeződjünk?-nézet rám azokkal az elképesztően kék szemeivel.
-Persze az jó lenne -mosolyogtam rá.
- Jó rendben, és mivel hogy én vagyok az új főnököd, és nem szeretném hogy valami munka mániás őrültnek tűnjek aki az alkalmazottjainak a lelkét is kidolgoztatja, ezért kiadóm neked ezt a napot, hogy tudj egy kicsit pihenni és hogy felkészülj az estére. -mosolygót rám barátságos san.
- Köszönöm, de nem muszály mert én nagyon szivesen bent maradnék. -néztem rá.
Őrültem a szabad napnak, de azért egy kicsit féltem is  hogy esetleg alkalmatlannak talál a munkára. Hisz azt mondta hogy nem szereti a későket és én valljuk be nem éppen tetem jó benyomást az elsönapomon.
- Nem nem, ehhez én ragaszkodom hisz az embernek az élete nem csak a munkából áll, kell azért egy kis pihenés is. Nyugodjon meg egy napig el vagyok te nélküled  is. - mondta miközben az ajtó felé irányított.
-De várj már, hisz nemis mondtad hogy hol találkozunk vagy hogy milyen ruhát vegyek fel. -nézetem rá kérdőn.
-Ezért ne aggódj, majd a házad előtt vár egy autó és ő majd elhoz az étteremig, de addig is pihenj egy kicsit és készülj fel a vacsorára.- mondtam miközben kitolt az ajtón és orrom előtt becsukta az ajtót.

Az árnyak hercegeWhere stories live. Discover now