2. rész

86 7 0
                                    

Leo nagy sóhajjal  várta hogy az apja oda érjen hozzá.

Előre tudta hogy, miről akar velem beszélni. Az apám ódaéért hozzám és azt mondta hogy:

-Fiam tudod hogy miért jöttem ide ugye?

-Igen, apám.

-Ahhoz hogy nyugodtan vissza tudjak vonulni, és te hogy átvehesd a helyemet, ahhoz kell hogy megtalálod a párodat. Èn is nyugodtabb lenèk, ès te se maradnál egyedül a királyság vezetèsèben.- mondta az apja, Leonak.
-Igen tudom apám de ki lehetne az?-mondta neki Leo.
-Nincs neked valaki fiam akivel szívesen együtt lennèl?
-Nincs apám, vagy talán....
-Igen?
-Van egy lány.-momdta neki Leo szemlesütve.
-Igen? Ez remek fiam! Akkor holnap mehetünk is èrte. Ès hol van?
-Hát igazából nem tudom, hogy ő lètezik vagy csak kitaláltam e.
-Tessèk fiam? Kitaláltad? Jól vagy fiam? Vagy talál elmentek otthonról?- mondta neki döbbenve.
-Hát igazából erröl a lányról álmodom.
-Álmodsz?-nèzet rá a király összehozott szemmel Leora.
-Igen álmodok róla. Söt, igazából, már èvek óta, már 7 èves korom óta! Sőt lehet hogy talán igaza van apám ès lehet hogy tènyleg elmentek otthonról nekem.
-Nem, fiam minden rendben veled, csak megtaláltad a menyasszonyodat- mondta neki mosolyogva a király.
-Menyasszonyom?-mondta meg döbbenve Leo.
-Igen, fiam a menyasszonyod.
Hogy nèz ki?- kèrdezte töle a király.
-Hosszú vörös haja van, szürkèk kèk szeme, porcelán színű böre, közepesen magas.
-Ès tudod mi lehet ő?
-Nem, nem èreztem felölelő semmit, hogy milyen fajhoz tartozhat.- mondta neki elgondolkodva.
-Akkor ő csak ember lehet. Ès neked fiam el kell menned èrte.
-Ember? Az nem lehet.-mondta neki Leo meg rökönyödve.
-De fiam, ő  csak ember lehet.
Ès neked el kell mened èrte, hogy átvehesd a királyságot.- mondta neki komolyan a király.
-Akkor irány a menyasszonyomèrt, de hol keressem?-mondta magában Leo miközben a szobája felè sietet hogy, hogy elkezdhessen pakolni.

Az árnyak hercegeOnde histórias criam vida. Descubra agora