Tanıtım

666 11 0
                                    

                                                          TANITIM

Onun bana ait olmadığını bildiğim halde onu öpüyordum.Şuan dudaklarıma değen dudakların bana değil de en yakın arkadaşıma ait olduğunu bildiğim halde Egeyi öpüyordum.

  Aslında onu sevdiğim falan yoktu ama bir kaç hafta önce onu öpmek istemiştim.Sadece aklıma takılıp kalmaması,ona plotonik olmamak için Egeyi öpmüştüm.Ama nereden bilebilirdim ki Gizem'in işinin erken bitip Egeyi basketbol antremanında ziyaret edeceğini.Gizem'i gördüğümde hemen Ege'nin kucağından inip Gizem'e doğru yürüdüm.Gizem'in yanına gittiğimde kendine gelmişti.Hemen bana  tokat attı.Suçlu olduğum için ona bir şey demedim.Ama elleri çok sevdğim saçlarıma doğru yol aldığında kolundan tutup onu durdurdum.

"Gizem düşündüklerinin bir kısmı doğru ama izin ver de nedenlerimi açıklayayım." diyerek ona izahta bulunmaya çalıştım.Gizem haklı olarak beni dinlemedi.Ben olsam ben de dinlemem.

"Ne diyorsun sen Asra?Nedenin sadece kaltak olman olabilir!" diye tiz bir sesle konuştu.Ardından tekrar saldırdı ve ben de onu durdurdum.

"Gizem üstüne gelmeyeceğim ama bir yolunu bulup sana her şeyi anlatacağım." dedim ve kenarda bizi izleyen Egeye bir bakış atıp arkamı dönerek yürümeye başladım.Umduğum tek şey Gizem'e yalan söylememesiydi.Eğer Ege yalan söylerse benim saf arkadaiım hemen inanırdı.Gerçi artık arkadaş olduğumuzdan da emin değildim.

Bu  benim ilk hikayem.Kurgusu uzun zamandır aklımdaydı ama boş vakit bulamamıştım.Şimdi neredeyse çoğu şey kafamda.Bu sadece ufak bir tanıtım yeni bölümün de ufak bir kısmını yazdım.Belki uzun yazarım ama belki de bir kaç bölüme yayarak yazarım,bilemiyorum.Sizden üşenmezseniz yorum istiyorum istiyorsanız eleştirin ki ben de düzeltebileyim.Çok üşenseniz de lütfen beğenirseniz vote verin çünkü desteklenmeye ihticayım var ve gerçekten zor zamanlar geçiriyorum.Her neyse yeni bölüm en fazla 3 güne gelir.Kapak değişecek bu arada

Aşk MevsimiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin