Multide Asra
Hızla eve gidip odama çıktım.Annem arkamdan bağırsa da kapıyı kitleyişim onu susturmuştu.Çünkü bilirdi kapımı kitleyip asık suratla dolaşırsam üstüme gelmemesi gerektiğini.Kıyafetlerimi çıkartıp pijamalarımı giydiktem sonra yatakta bağdaş kurarak oturdum.Bu gün yaptığım yanlış ilk değildi.Dün bir ara Gizem yanımızdan ayrıldığında Ege'nin dudağına minik bir öpücük kondurmuştum ve o da fazlasıyla seksi çıkan sesiyle "Yarın antremana gel." demişti ve sonrası malum.İki hafta önce onu ilk arzuladığımda ondan hoşlanmadığıma emindim ama öpücük kafamı karıştırmıştı.Emin olmak zorundaydım.Bu gün onunla öpüştüğümde ondan hoşlanmadığımı tamamiyle anlamış oldum.
"Asra tost yaptım al da odanda ye." diye bağıran annemin sesini duyduğumda sanki günlerdir aç kalmışcasına koşarak aşağı indim.Sırıtarak mutfağa girdiğimde annem şaşırsa da bozuntuya vermedi ve tepsiyi bana uzattı.
"Teşekkür ederim Minnoş'um" dedim keyifle ona bakarak.İnce kaşlarını çattı,ardından küçük bir kız gibi dudaklarını büzerek
"Bana minnoşum deme diye kaç kere diyeceğim Asra?" dedi kızgın çıkarmaya çalıştığı sesiyle.
"Tamam kuzucuğum sen kızma" dedim ve tepsiyi elinden alıp hızla mutfaktan çıktım.
"Bak bir de kuzucuğum diyor" diye arkamdan söylendiğini duydum ve ona kıkırtıyla karşılık verdim.Odama geçtiğimde anneme oynadığım küçük oyunu sonlandırdım.Aileme her şeyden çok değer verirdim ve onları üzmek en son isteyeceğim şeydi.Derin bir nefes verirken tepsiyi masamın üstüne bırakıp sandalyeme oturdum.
Tostumdan bir ısırık aldığımda Ege'nin ne yapacağını düşünüyordum.Gizem'i kandırırsa en çok buna üzülürdüm.Gizem'e değer veriyordum -Son yaptıklarımdan sonra bu biraz saçma gelse de - ve onu aldatan birisiyle beraber olmasına izin veremezdim.Belki de ben ilk değildim,kim bilir. --Hayır 118 80 bilir demeyeceğim- Tostumu bitirip laptopuma doğru ilerledim ve yatakta rahat bir pozisyon alıp hesaplarımda gezinmeye başladım.Bir süre sonra telefonuma gelen mesaj ile ilgimi ona verdim.Mesaj Egedendi.
Ona ne söyleceksin? Kafasında dönen tilkileri anladığımda gözlerimi devirdim.
Sana ne? Gizem'e sakın yalan söyleme.Ben suçumu kabulleniyorum ona sadece neden bunu yaptığımı söyleyeceğim.Sen de doğruları söyle. Yazdım ve gönderdim
Nedenin neymiş?
Ağzımdan laf almaya çalışma!
Mesajı gönderip telefonu yatağa bıraktım.Ardından akşam yemeğine kadar uyumaya karar verdim
(...)
Yorganın üstümden çekilişi,adımın söylenilmesi bunlar gözlerimi açmam için yeterliydi.
"Kızım uyan artık ama.Baban bekliyor yazık adama acıkmıştır." dediğinde gözlerimi yavaşca açmıştım.Anneme geleceğimi bildiren bir kaç mırıltı çıkardığımda odadan çıktı.Annemin ardından tam anlamıyla uyanabilmek için banyoya yürüdüm ve yüzümü yıkadım.Aşağı indiğimde babamın yanağına bir öpücük kondurup oturdum.Yemekte konuşmak bizim tarzımız değildi.Bu yüzden birbirimize gülümseyip yemeğe başladık.Yemek bittiğinde anneme yardım edip babamın yanına oturdum.Aslında zengindik ama annem yardımcı istemiyordu çünkü böyle aile bağlarımızın daha güçlü olacağını düşünüyordu.Böylesi bence de çok daha iyiydi.Babam günüm nasıl geçtiğiyle ve karnemle ilgili bir kaç soru sorduktan sonra odama çıktım.
Şimdi siz düşünüyorsunuz,bu kız hiç mi vicdan azabı çekmiyor diye.Evet vicdan azabı çekiyordum ama yapacak bir şeyim yoktu.Ben kendimi üzersem bunu farkeden ailem de üzülecekti ve ben bunun olmaması için güçlü olmalıydım.Odama geçtiğimde elime yeni aldığım kitabı alarak yatağa geçtim.Yaklaşık iki saat kadar okuduğumda hem gözlerim ağrımış hem de kitapda epey ilerlemiştim.Pek de heyecanlı bitmeyen bir yere ayracı koyup yorganın altına girdim ve yarını düşünmemeye çalıştım.Ama sadece çalıştım.Sayı saydım -koyun saymam- içimden şarkı söyledim sonunda zihnim yorulduğunda uykuya dalabilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Mevsimi
Teen FictionArkadaşıma ihanet edişimin,hayatımın değişmesinin hikayesiydi bu