De vorbă cu Kaila

50 4 1
                                    

      Remușcări din trecut îl fac pe Kaiden sa-si regrete faptele din trecut .  Era o zi normală Kaiden era bad -boyul scolii , nu -i plăcea sa fie contrazis,  toate fetele îi cădeau la picioare , nu are nici una cu care sa nu se culce .

       Într -o zi pe poarta liceului intră o fata foarte frumoasă,  o fată cu o voință si o încăpățânare nemaivăzută . Kaiden credea ca va fi si ea o pradă usoară si ca nu va avea probleme cu ea . Din păcate pentru el , Kaila era o fata pură , neatinsă de nimeni .

     În scoală au apărut zvonuri ca există o fată în liceu care sa nu fie marcată de Kaiden . Kaiden normal că a încercat să o bage în patul lui dar Kaila la refuzat . Refuzul , la făcut pe Kaiden sa fumege de nervi .

     Kaiden orbit de furie , s-a gândit sa -i facă rău Kaliei . Kaiden i -a tăiat frânele masinii Kaliei . Kaila  în urma accidentului a suferit foarte mult . A stat în comă 4 luni si când s-a trezit doctorii i -au zis ca nu o sa mai poată sa vadă niciodată .
  

     Vestea aceasta a devastat-o foarte tare pe Kaila .  Kaila  stia cine ia facut asta , si a jurat ca o să se răzbune . În capul ei era o furtună de sentimente , practic se simțea îngrozitor . O data cu pierdea vederii Kaila a remarcat faptul ca celelalte simțuri i s-au ascuțit . A început să audă mult mai bine ca înainte,  perspectiva ei despre viață se schimbase total .

     Din păcate cei pe care îi numea prieteni au abandonat-o , numai un singur băiat mai era în preajma ei . Kaiden voia să-si ceară scuze Kaliei pentru ce a făcut dar din păcate nu avea curajul sa facă asta . Acum cei doi devenise-ră prieteni , desi Kalia nu stia cine era el .

     Kaiden îsi petrecea tot timpul cu Kalia , cei doi se gândeau că ar putea deveni un cuplu .Kaiden era fericit că e posibil sa fie cu Kalia dar vina era mult prea mare , Kaiden într -o zi s-a gândit să -i zică  Kaliei adevărul. 

     Kaiden se foia de pe un picior pe altul , Kalia desi nu -l putea vedea stia că este agitat . Kaiden credea că o sa o piardă pe Kalia dacă îi va spune adevărul.  Un lucru e sigur , Kalia va trebui sa facă o alegere . Va dori să se răzbune sau iubirea pentru Kaiden o sa-i întunece judecata ?

  - Ce vrei să -mi spui ? Kaila l -a întrebat pe Kaiden . La rândul ei se observa că si Kaila în mintea trecea prin tot felul de sentimente . Kaila fiind foarte puternică din fire nu s-ar fi lăsat acaparată de sentimente care sa-i tulbure gândirea .

  - Am fost un fraier am rănit un înger , care ar fi putut sa continue să zboare pe cer . Eu i -am frânt aripile,  îngerul a suferit din vina mea . În ochii lui Kaiden se remarcau lacrimi , vocea îi tremura si îi era greu sa vorbească.

- Nu înțeleg,  ce ai făcut ? Nu înțeleg ce vrei sa spui , pe cine ai rănit ? În sinea ei , Kalia trecea prin diferite stări : confuzie , se gândea că nu poate sa fie el cel care a provocat accidentul , că a gresit persoana , furie,  dar daca suferința prin care trecea era doar vina lui ? Kaila numai era stăpână pe propriile sentimente , se simțea pierdută într -un abis întunecat de unde nu ar putea sa iasă la lumina .

   - Am fost foarte nervos în momentul în care m -ai refuzat . Nimeni nu a mai facut asta , toate fetele îmi erau la picioare .Am vrut să ma razbun în momentul când am fost umilit de toți elevii din liceu când s-a aflat că m -ai refuzat . Nu am vrut niciodată să-ti  fac rău,  stiu ca este mult prea târziu dar te rog da-mi o ultima sansă si promit ca nu o să regreți ! Kaiden era mai agitat ca oricand,  se îndrăgostise de îngerul căruia îi distruse sufletul .

    - Stii bine că mi -ai făcut  mult rău, ceea ce ai facut tu este un lucru de neiertat dar oricine merita o a doua sansă  , fa-ma sa nu regret că am luat decizia asta !  O sa regreți ziua în care m -ai cunoscut dacă vei călca strâmb . Kaiden era vrăjit de Kaila , nu -i venea sa creadă că i -a dat o a doua sansă  .

- Nu o să regreți ! Kaiden de data asta avea sa se țină de cuvânt si sa-si iubească îngerul mai mult ca orice si sa -l protejeze . Cei doi au ajuns sa fie împreună si sa fie fericiți. 

770 de cuvinte

Paper-love

  

Povesti pentru concurs Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum