Airel era o fata inocentă , era asemenea unui înger. Airel avea un iubit , el era si el un om obisnuit sau asa credea ea . Iubitul ei nu era om , credea ca Airel o sa o părăsească dacă îi v-a spune .Teama de a o pierde pe ea , îl făcea să-si piardă mințile . Ea era îngerul din întunericul cu care se confrunta el , dar îngerii au nevoie de lumina ca sa supraviețuiască , oare Airel va putea sa suporte ideea că iubitul ei e demon ? Oricum situația devine mai complicata , atunci când un pariu, îi forțează sa -si petreacă timpul într -o casă părăsită.
Lui Dominic îi era teama de interiorul acelei case , îi era teama că ar putea sa o piardă pe ea . Casa se spunea că era bântuită , Dominic avea un presentiment , că ceva rău se va întâmpla .
Dominic i -a strâns mâna iubitei sale si s -au decis ca intre în casă .
- Orice s-ar întâmpla, vreau să sti că te iubesc !
- Stiu asta Dominic , te voi iubi întotdeauna , noi doi nu vom avea niciodată secrete , unul față de celălalt ! Dominic ofta când a auzit vorbele din glasul melodios al iubitei sale . Se simțea prost că trebuie sa -i ascundă faptul că el apartine lumii supranaturalului . Îngerul lui, nu credea în aceste lucruri, precum existenta supranaturalului . Airel , credea că sunt doar povesti copilărești . Atunci când intră în casa cu un exterior destul de înfricoșător . Casa, avea geamurile sparte , iar exteriorul ei era plin de desene făcute de tinerii fără ocupație . Atunci când intră în casă , o muzică ciudată de orgă se aude pe fundal . Cei doi curiosi fiind s-au dus sa vadă de unde vine muzica. Pe un coridor întunecat, cei doi ajung la o usă mare neagră . Dominic deschide usa , ciudat fiind că pianul cânta, dar nu vedeau pe nimeni .O voce înfricosătoare si usor pitigaiata se aude brusc :
- Va place cum cânt ?
- Acordurile, nu sunt prea bine făcute , se vede ca sunt făcute de un amator !
- Serios ? Ție iti arde de critică acum ! Sunt într -o situație destul de ciudată , vorbim cu o fantomă cel mai probabil ! Vocea lui Airel , se aude destul de tare , pe față i se pot vedea mici riduri din cauza faptului ca era foarte încruntată !
- Chiar si dacă e fantomă , trebuie să vadă unde greseste ! Spune autoritar Dominic , fiind destul de priceput în acest domeniu .
- Este imposibil , melodia mea , e perfecta ! Fantoma spune manioasa .
- Trebuie sa fi constientă de greselile pe care le faci , am experienta de sute de ani la cantatul la pian ! Spune Dominic mândru .
- Cum adică experienta de câteva sute de ani daca tu ai abia 19 ?
- Iubire ,trebuie sa-ti spun ,ceva , eu nu sunt om .
- Cum adică ,tu nu esti om ? Airel era foarte confuza .
- Situația se încinge , cei doi iubiti se cearta , mi -ar prinde bine niste popcorn !
- Esti fantomă , tu nu poți mânca !
- Lasă naiba fantoma in pace , tu ce esti ? Lui Airel, îi curgeau lacrimile siroaie, Nu era capabila sa mai rostească un cuvânt .
- Iubito , eu sunt un demon , o creatură a întunericului, o persoana care se hrănește cu sufletele muritorilor corupti . Dominic ,era foarte speriat , credea ca îngerul lui o sa -l părăsească.
- Ma minti ! Nu se poate sa fie adevarat !
- Ba da Iubito ,este adevarat , tu îmi faci viața mai buna , vrei sa continui relația noastra ?
- Te iubesc foarte mult, dar de la începutul relației noastre , am stabilit că nu ne vom minții niciodată ! Tu , mi -ai trădat încrederea , nu mai pot sa te iubesc , vreau sa uiți ca m -ai iubit vreodata !
- Iubito, te rog , nu face asta , dă -ne o sansa , sunt sigur că o sa -ti fac fiecare zi , mai frumoasa ca cealalta !
- Nu pot , numai am încredere în tine ! Dominic a vrut sa-i mai spună ceva îngerului sau dar a fost mult prea târziu , acum îngerul lui a plecat din casă .
Dominic credea ca ca Airel o sa -l iubească pentru totdeauna , credea că Airel , v -a suporta că a fost mintita . Airel si -a continuat viața cu altcineva iar Dominic a rămas singur , asteptând ca Airel sa se întoarcă la el dar ea nu a mai făcut-o niciodată
ScuZe, ca o predau acum ,dar am avut treaba .