Suferința lui Kaiden

11 3 0
                                    

Pe patul pufos , cu aşternuturi albe , zace silueta unei fete , era moartă de ore bune .

Kaiden de 5 ani , s-a schimbat radical . Înainte , era dulce si iubitor , atent si rezonabil . Brusc , a devenit rece , crud si misterios .

Singura persoana, care îi fusese tot timpul alături , s-a stins brusc . De fiecare dată când adoarme , vede acei ochi mari si albastri care îl priveau zâmbindu -i .

El crede , că există o cale să-si aducă surioara mai mică înapoi . Ca de obicei , si -a folosit farmecul ca să o seducă pe fată care acum stă pe asternuturile o dată albe , acum pline de un lichid rosu , o altă victimă de a lui .

Piatra filozofală , este ca o arma , ca să fie creată trebuie , 10 000 de crime . Alchimia , stiinta de a te crede Dumnezeu , poate să creeze piatra.

Riscurile , sunt foarte mari , dar lui Kaiden nu -i pasă . El vrea doar să ucidă , nu i-a păsat nici o secundă de vreo victimă de a lui . Nici în momentul în care , fetele implorau milă si îndurare , să nu fie ucise .

Mai târziu, o să scape de cadavru . Acum trebuie să meargă la facultate .

Desi , îl doare fix în cot de facultate , întotdeauna a fost un elev eminent . În facultate , avea de gând să -si caute următoarea victimă .

De două zile , a auzit de o fată . Eliza Smith , studentă la jurnalism i-a captat atenția. Fata , de o curiozitate ieşită din comun . Toata facultatea o cunoste , Kaiden s-a gândit că ar fi o idee bună să fie noua lui victimă .

Momentan a ucis 8 579 de victime . Studiile lui înalte de Alchimie , îl vor ajuta să o salveze pe Sofia din ghearele morții. Desi moartă de 5 ani , Kaiden nu vrea să realizeze că , îngerul lui nu se mai întoarce .

După 35 de minute , Kaiden ajunge la facultate . Intră, în imensa clădire si se îndreaptă spre sala de curs . Ca de obicei , el era primul în sală .

Îsi scoase cubul rubic si începuse să se joace cu el . Era ciudat pentru el , jucăria cu pătrățele colorate îi stârnea curiozitatea .

În sală , Eliza intră si se duce la el

- Bună , te joci cu jucăria pentru copii mici . E cam copilăros pentru student ca tine să facă asta . Kaiden Hamilton, elevul care ea întotdeauna 10 la toate materiile , cu un trecut care îi bagă în ceață pe toți .

Kaiden , nu avea de gând să o bage în seamă pe frumoasa blondină . Trebuia , sa fie disperată după el , pe toate lumea îi intriga firea lui rece si misterioasă .

- Esti surd ? Vorbesc cu tine acum , când cineva vorbeste cu tine trebuie să -l asculți si să -i răspunzi . Stiu totul despre fiecare student din scoala , dar trecutul tău e o enigmă, nimeni nu stie nimic despre el . Tot ce am găsit a fost că te-ai născut în Anglia , dar ai crescut în America , în Brazilia .

- Trecutul meu nu ar trebui să te interese . Vezi-ți de studiile tale , te descurci destul de prost la unele materii .

Cuvintele ăstea , o făceau să turbeze, nimeni nu avea dreptul să se ia de calitățile ei intelectuale .

- Crezi în existența Alchimiei? , l -a întrebat fata cu glas pitigaiat .

Kaiden , trebuia să o ignore , dar curiosa asta nu l -ar lasă în pace .

- Nu , nu stiu nimic despre ea .

Kaiden era încordat , stia că a spus o minciună .

- Mi se pare interesantă, dar totusi e imposibilă de realizat . Doar un prost ar crede , în existența ei .

Kaiden , se abține să nu -i zică ceva . Se uită la ea cu niste ochi atât de reci , ca gheața . Ochi lui căprui arătau de parcă ar fi negrii de furie .

- Hey, ce ai pățit ? De ce faci fața asta , cu ce te -am supărat ? , l -a întrebat fata tremurând usor de frică .

- Începe cursul ! Se pare că nu ai remarcat când a intrat toată lumea . Profesorul a intrat si el .

Fata înmărmuri , stia că o sa fie pedepsită crunt .

Profesorul de engleză era renumit , pentru cât de sever era . Cum se astepta atunci când i -a observat insolența i -a dat imediat o pedeapsă . Pedeapsa, i se părea foarte ciudată , nu sa mai auzit de această pedeapsă.

- Domnișoară, aveți de făcut un eseu de 20 de pagini despre codul bunelor maniere . Trebuie , să citești deasemenea si regulamentul universității , ai înțeles? , spuse profesorul cu glas sever .

- Da , domnule profesor , as putea primi ajutor de la Kaiden . Ar fi un lucru bun , ca si cel mai bun elev al universității să -si arate compasiunea față de un elev mai prost clasat .

Profesorului , îi plăcea ideea . Kaiden , desi era un elev foarte bun , nu comunica cu nimeni , toți profesorii au observat asta . În mod normal nu trebuia să le pese , dacă Kaiden era sociabil sau nu .

Profesorul de engleză , stia despre decesul prematur al părinților lui Kaiden. Mai ales când a aflat că , micuța Sofia s-a stins din cauza unei boli incurabile , şi-a dat seama că o să sufere foarte mult . Chipul jovial al fetiței, buclele blonde si ochi albastri strălucitori te făceau să o adori. În momentul în care era pe moarte , chipul ei era trist , ochii ei albastri erau plini de lacrimi si isi pierduseră toată strălucirea , erau goi şi reci .

- Kaiden , am fost prieten cu părinții tăi , mulți ani . E păcat să suferi atât de mult si să te izolezi. Sofia a murit de 5 ani , ar trebui să treci peste .

Kaiden era furios , nimeni nu avea dreptul să -i spună asa ceva . În momentul ăsta , până si blonda enervantă îi era mai simpatică . A iesit trantind usa , si a plecat din universitate direct în locul unde se ducea unde era trist .

Locul de veci al lui Sofia, era bine aranjat , Kaiden avea mare grijă de acest loc . Kaiden nu a observat că a fost urmărit , din nefericire .

- Stiu că tu nu ai vrea sa te aduc înapoi , dar numai rezist fără tine. Te iubesc foarte mult surioara , alchimia mă va ajuta sa fac asta .

- Se pare că chiar ai luat-o razna ! Tu chiar crezi că poți să o readuci la viață ? E imposibil , chiar si dacă reusesti studiile alchimiei spun schimb echivalent , adică tu ar trebui sa mori .

   Kaiden s-a simțit pentru prima dată vulnerabil , a făcut  primul lucru care i -a venit în minte , a luat-o în brațe pe frumoasa blondină. 

   - Stiu că doare , suferința nu ne face mai slabi,  ci mai puternici . Sentimentele , sunt ca si valurile nu le poți opri , dar poti alege sa faci surf  .

    Cuvintele Elizei l -au motivat pe Kaiden , ăsta e un nou început,  o să o lase pe Sofia să se odihnească în pace .

--Augustina--

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 06, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Povesti pentru concurs Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum