Păsesc pierdută , pe holul întunecat si rece , dar plin de şoapte . Viața mi -a devenit un Iad , decizile , pe care le -am luat în trecut o să ma bântuie mult timp . Credeam că am luat o decizie buna , atunci când am vrut să mă fac profesoară . De când eram copil mi -am dorit sa fiu profesoară . Să învăț pe alți , ceea ce eu stiu . Îmi plac copiii , dar nu ma gândeam ca o sa am parte de elevi atât de dificili. De când am început sa predau la acel liceu , sa trăiesc a devenit o lupta de supraviețuire .În fiecare noapte , mă gândesc cu teroare la fiecare zi pe care trebuie să o petrec la serviciu .
Salariul , este unul destul de bun , îmi permit să mă întrețin . Am un apartament micuț , pe care îl împart cu buna mea prietena Sofia . Sunt o profesoară de o materie , pe care nu prea îi încântă pe elevi .
Continui să merg pe holul , apoi ajung la clasa la care am oră. Ca de obicei usa când se deschide scoate un scârtâit neplăcut , iar când intru ma uit să văd cam cât de goală e clasa .
Elevii nu suporta fizica, materie pe care eu am adorată de când eram copil . Astăzi cred că am sa predau Şuntul si rezistența aditională. Asta dacă o să am cui sa-i predau , mai bine spus
Elevii sunt așezați strategic , încercând să nu fie văzuți de profesor . Din păcate, uita cel mai important lucru , si , profesorii au fost elevi .
Era un proverb pe care ni-l ziceau profesorii , când eram elevă : " Va îmbătați cu apă rece " . Noi elevii prostuți din fire , credeam că e imposibil să fim văzuți .Mi -am amintit ! Trebuia azi să le dau un test . Văd o fată că se ridică în picioare .
- Doamna , vă rog să ne scuzați, nu am învățat , puteți de data asta să amânați testul ? Sunteți profesoara noastră preferată .
- De data asta , o să vă iert . Cum te numești domnișoară?
- Numele este Evelin Esford . Din partea mea , şi a colegilor mei vă mulțumim .
După ce termin discuția cu Evelin mă decid să-i anunt pe copii ce lecție voi preda .
- Astăzi, o să vă predau Şuntul si rezistența aditională . Că să fie clar , dacă nu sunteți cuminți o să va dau testul . Am subiectele la mine .
Elevii , se uită la mine cu ochii mari , încercând să vadă , dacă chiar spun adevărul . Nu îmi place sa mint , nu as avea nimic de câștigat dacă i-as minți.
Elevii , chiar dacă nu stiu , noi profesorii nu suntem balaurii , din poveşti . Suntem obligați , să le dăm notele pe măsură în caz că nu învață.
Încep să le predau lecția , într -un ritm rar si cursiv , ca să aibă timp să scrie si să înțeleagă lecția . Totul , momentan este perfect , elevii se concentrează si încearcă să înțeleagă lecția .
Mă bucur , de data asta am si eu cu cine să discut . În prealabil , copiii ăstia sunt plictisiți, tot cea ce făceau înainte era sa se plângă de faptul că , le-am răpit un minut din pauză. Acum parcă sunt alți copii , ascultă curioși ce le predau .
Lecția , nu este una prea grea , deci la probleme n -ar trebui să aibă probleme .
Aud soneria cum sună , iar copiii se uită la mine de parcă m ar ruga să le dau voie să iasă, dar nu au curajul să o facă.
Brusc pe usă intră un bărbat . Doi ochi verzi ca de smarald , o statură impozantă , dacă ma uit mai bine nu -i dau mai mult de 25 de ani . Arata precum un adonis pe lângă mine . Nu ma înțelegeți gresit , nu sunt urâtă, dar ochi mei negri ca noaptea , se pierd în smaraldele lui , nici părul ca pana corbului nu arată prea bine .
După ce le dau drumul copiilor , continui să-l analizez pe bărbatul din fața mea . Mă uit la degetele lui si observ un detaliu fundamental care îmi distrug speranțele la o noua iubire , verigheta de pe deget .Era mult prea frumos ca să fie adevărat , Eli, uneori esti o mare proastă. Până si în mintea mea mă cert , se pare că fericirea nu e pentru toată lumea .
--Cheryl--
Am terminat , sper sa-ți placă. Scuze pentru eventualele greseli pe care s-ar putea sa le găsesti.