Adik🙈Jom Kahwin🙊

2.5K 55 5
                                    

peperiksaan semester satu dah berakhir.

'eh Wawa,ada cerita ke pasal latihan kita yang tergendala tu?'soal Aiman.

Najwa sekadar mengangkat bahuny tanda tidak tahu.

'kau tanyalah coach nanti ek?'suruh Aiman lagi.

Najwa hanya mengangguk.

'eh Wa,aku ak tanya sikit boleh?'sampuk Hafiz.

'er apa?'soal Najwa.

'kau dengan coach tu,ada apaapa hubungan ke?kitorang tengok rapat sangat kau dengan dia.'kata Hafiz.

'manada apaapa.kitorang kawan jelah.'jawab Najwa malas😑

'yekeh xde?aku boleh taulah.dari muka dia je tu kalau pandang kau,macam tengok bidadari.'tambah Aiman.

'hah!bidadari?muka aku lawa sangat ke sampai kau labelkan aki bidadari?'tanya Najwa yang sudah bangga.

'hey girl,please sikit.aku xkata pun muka kau macam bidadari.tu cuma contoh je okay.jangan nak perasan sangat.'jawab Aiman.

Najwa membuat muka tidak puas hati lalu direnungny tajam muka Aiman.

'e..erg..ka.uu kau dah kenapa tgok aku macam tu?muka aku macam bidadara ke?'soal Aiman.

tangan Najwa hinggap ke pipi Aiman.

'hey boy,please sikit.aku xkata pun muka kau macam bidadara.jangan nak perasan sangat.'ajuk Najwa.

Aiman dan Hafiz ketawa mendengar katakata Najwa yang mengajuk ayat Aiman tadi.

                            ❤❤❤

'ala.malaany nak pergi.'rengek Najwa.

'kamu dah kenapa Wa?'soal Puan Sarmilah.

'hm,petang ni ada latihan bolatamparlah ma.'terang Najwa.

'baguslah kalau macam tu.turun juga berat badan kamu tu.'balas Puan Sarmilah.

'ee mama ni.nak kata Wawa gemuklah tu kan?'rajuk gadis itu.

'hahaha.baguslah kalau kamu sedar tu.'jawab wanita itu sambil ketawa.

Najwa hanya mencebik.

'pukul berapa latihan tu?'sampuk Encik Faiz.

'eh papa.sangka bisu tadi.rupany boleh bercakap ya.'gurau Najwa.

'ku hempuk karang budak ni dengan suarat khabar kang.'marah lelaki itu.

Najwa ketawa besar.

'macam biasa lah pa.jam 2.'jawab Najwa.

'oh.abang Iq kamu ambik ke?'soal Puan Sarmilah.

'entahlah ma.xde pun dia cakap.kalau xde,Najwa naik skuter tu je.bolehkan pa?'pujuk Najwa sambil membuat muka comel😙.

'yelah.tapi ingat,hatihati bawa tu.jangan laju sangat.'nasihat Encik Faiz.

'okay bosku.'balas Najwa sambil membuat flying kiss.

Puan Sarmilah dan Encik Faiz hanya mampu menggelengkan kepalany.

                            ❤❤❤

tiba di sekolah,Najwa terlihat Riqah yang sedang memerhatiny dari jauh dengan renungan yang tajam.

'dah kenapa perempuan tu tengok aku macam nak bertukar jadi incredible hulk?'kutuk Najwa sendiri.

tanpa menghirauny,dia terus menuju ke gelanggang.

Adik🙈!Jom Kahwin🙊Where stories live. Discover now