Suihku

708 48 38
                                    

Herään aamulla nukkuva peruna vierelläni, katson tätä kun tämä kuorsaa.

Nousen ylös ja menen vessaan jossa katsahdan itseäni peilistä.

Otan vessaharjaa johon laitan kallista Guccin hammastahnaa ja alan hinkkaamaan nokkaani.

Sen jälkeen laitan suihkumyssyn päähäni ja lähden suihkuun.

Laulan suihkussa koska, omistan upeimman Tuure boelius äänen koko maailmassa.

Pian peruna tulee kanssani suihkuun ja alamme laulamaan yhdessä.

Yhtäkkiä ovi paiskautuu auki ja sisään astuvat Ismo laitela ja Seppo Taalasmaa.

He tulevat kanssamme suihkuun ja alamme kaikki tanssimaan.

Ismo ja Seppo kuitenkin alkavat tekemään omiaan joten lähdemme perunan kanssa pois.

Meidän upeat silmämme ovat liian upeita katsomaan kun he putsaavat vessanpönttöä.

Menemme perunan kanssa parvekkeelle jossa heitämme tomaatteja ihmisten päälle.

Otan ison vesimeloonin jonka heitän alas parvekkeelta.

Vesimeloni osuu suoraan Sauli Niinistöön joka, alkaa kiljumaan kuin pikku prinsessa.

Sauli itkee koska hänen pipsa possu mekkonsa meni likaiseksi.

Minä ja peruna vain nauramme saulille koska voimme.

Sauli huomaa meidät ja ottaa laukustaan patonkeja jolla hän alkaa meitä heittämään.

Juoksemme sisälle piiloon niitä hyvin pelottavia patonkeja karkuun.

Yhtäkkiä radio tulee päälle ja juontaja radiossa varoittaa ensimmäisestä patonki sodasta joka on juuri alkanut.

Tämä luku jäi aivan liian lyhyeksi.

HOMO LOKKIWhere stories live. Discover now