Neiti diktaattori

598 41 36
                                    

Perunan nk

Lähdin jo aikoja sitten pois hotellilta ja jätin louisin kylpyammeeseen, varmaan hukkunut sinne.

Kävelen kadulla ja katselen kuinka ihmiset kävelevät ohitseni naamat kurkussa, kumma kun kukaan ei ole iloinen enään.

Menen johonkin hienoon ravintolaan jossa istun alas odottaen että tarjoilija tuo minulle ruokalistan.

Pian kuitenkin ovi paiskautuu auki ja sisään astuu vaimoni, neiti diktaattori.

Hän katsoo minua ja sitten se kaksisataa kiloinen lihaksikas rouva marssii luokseni ja tarttuu kiinni kurkustani nostaen minut ylös.

"SINÄ HELVETIN JEESUSTELIJA SAATANA PETIT MINUA SEN LOUIS HORON KANSSA SAATANA" hän huutaa minulle.

Hän laskee minut maahan ja alkaa yhtäkkiä käyttäytymään oudosti.

Hän muuttuu vihreäksi ja isommaksi, hänen essunsa jossa lukee "neiti diktaattori" alkaa revetä.

Pian hän huutaa "rulk tuhoaa!" Ja alkaa tuhota paikkoja, minä taas juoksen nopeasti pois.

Pääsin pois ravintolasta ja nyt juoksen jonnekin, olen saapunut jonkun sillan alle jossa on muutama narkkari.

Toinen narkkari näyttää tutulta, hetkonen, HÄNHÄN OM TUURE BOELIUS.

Katson häntä suu auki ja menen tämän luokse kysyen "Tuure mitä vittua" ja hän selittää että musatyö meni paskasti, YouTube ei antanut rahaa ja hän joutui muuttamaan kadulle.

Katson häntä ja nyökkään. Lähden pois koska haluan löytää makkaran.

Minulla on suunnitelma nimittäin tarkoitukseni on kosia makkaraa ja jättää neiti diktaattori.

Sitten adoptoimme ruman lapsen pohjois-Koreasta joka kuuluu Kim Jong Un sukuun.

Meillä tulee olemaan loistava tulevaisuus, ei enään hauskoja tempauksia vaan normaalia perhe elämää.

Voisin kirjoittaa sitten vanhemmuus oppaan ja opettaa muille kuinka olla täydellinen vanhempi tyhmälle lapselle.

Kirja lähenee loppuuaan, suunnilleen kaksi lukua enään niin voin sanoa moikka (:

HOMO LOKKIWhere stories live. Discover now