Extra luku

698 47 41
                                    

SAULIN NK

Avaan pienen päiväkirjan ja katson sen ensimmäistä sivua todella pitkään.

Kirja on siltä ajalta kun olin viellä murhanhimoinen natsi.

Kukaan ei tiedä että oikeasti olen Hitler joka lähti karkuun Suomeen.

Kaikki luulevat että vaimoni, lapseni ja minä kuolemme mutta ei, emme kuolleet.

Tai no vaimoni joo mutta, se oli täysi vahinko!

Tönäisin vaimoni vahingossa kaasukammioon juutalaisten kanssa mutta vahingossa!

Sen jälkeen lähdin lapsieni Gretelin ja Brunon kanssa Suomeen karkuun.

Brunon suomalainen nimi on Antti tuisku ja Gretelin Tarja Halonen.

Pääsimme Suomeen helposti koska meillä kaikilla kolmella oli Mikki hiiri valepuvut.

Sheivasin kauniit viikseni jottei minua tunnistettaisi ja edelleen minulla on kova ikävä kauniita viiksiäni.

Selaan kirjan sivuja ja niissä olen kertonut matkasta Suomeen.

Muistan kun minusta tuli presidentti niin ensin tarkoituksena oli jatkaa suunnitelmaani siitä mihin jäin.

Mutta sitten tajusin kuinka julma olin ollut, tapoin viattomia ihmisiä turhaan.

Muistan kun Bruno kertoi että kun uskonnon tunnilla opettaja oli sanonut että juutalaiset olivat jumalan kansa niin brunon kaveri Pertti oli huutanut että "juutalaiset olivat hitlerin valittu kansa"

Voi niitä kauniita aikoja. Mutta voisin kyllä jatkaa suunnitelmaa koska saisin makkaran paremmin itselleni.

Loistava idea Sauli! OLET NERO!

Tällä kertaa extra luku Saulin menneisyydestä.

HOMO LOKKIWhere stories live. Discover now