Juhlat

612 38 38
                                    

Makkaran nk

Tänään minä ja peruna adoptoimme lapsen sieltä pohjois-koreasta. Valitsemme sellaisen erityisen ruman Undulaatti vai mikä olikaan nimisen lapsen.

No ei onhan se kondomi moka ihan suloinen jos totta puhutaan. Viemme sen kotiin jonka jälkeen lähdemme lokkienampujan, kyllä tämän kirjoittajan, syntymäpäivä juhlille.

Hän on ehkä outo nimeltään mutta on hän ihan hyvä tyyppi, ei, hän ei ole yhtään itserakas ei ei ((:

Lähdemme pihalle jossa odottaa lehmämme Helena jolla ratsastamme Ruotsiin jossa juhlat pidetään.

Olimme muuten eilen Louis Tomlinsonin hautajaisissa, ilman arkkua ne pidettiin koska Liam oli onnistunut kadottamaan Loun ruumiin.

Hautajaisiin osallistui myös Exo jotka tulivat kakun takia, Chanyeol jouduttiin raahaamaan peräkärryllä pois kun yksi ahmi itsensä ähkyyn.

Olemme nyt juhlissa jossa lokkienampuja odottaa meitä, meidän lisäski siellä on paljon vieraita ja ruokaa, AI ETTÄ RAKASTAN RUOKAA ENEMMÄN KUIN PERUNAA.

Suutelimme perunan kanssa toisiamme ja katsomme kun ruma lapsemme yrittää ottaa keksiä mutta ei yllä siihen joten nauramme tälle ilkeästi.

Menemme naimisiin siellä ihme pummi kopissa missä jotkut menevät koska emme jaksa mitään suuria juhlia kun kuitenkin keskityn enemmän ruokaan kuin perunaan.

Tästä alkaa onnellinen perhe elämä ilman mitään tarinoita ja tyhmyyksiä!












Vai alkaako?


Happy birthday to me! Also jätän teidät jännitykseen ;)

HOMO LOKKIWhere stories live. Discover now