~ Tuğçe'nin ağzından ~
Hala bana bakıp fısıldaşıyorlardı. Hatta içlerinden biri bana doğru geliyordu ama ben umrumda değilmiş gibi davranmaya çalışıyordum.
Jungkook ve Tuğçe'nin konuşmalarıJungkook: Merhaba güzel kız, ben Jungkook. Adınızı öğrenebilir miyim?
Tuğçe: (Soğuk kanlı bir şekilde) Merhaba. Tuğçe bende.
Jungkook: Ooo... Hayatımda duyduğum en güzel isim "TUBSE"
Tuğçe: Abartma lütfen Jungkook, normal bir isim işte. Ayrıca ben senin bir sözünle istediğin herşeyi yaptırabileceğin kızlardan değilim tamam mı? Bana asılmaya çalışma yani.
Jungkook: Aa sen yanlış anladın. Sen gerçekten çok güzelsin ayrıca okula yeni gelmişsin belli. Sadece seninle tanışmak istedim. Özür dilerim. 😞
Tuğçe: Tamam. Bir şey soracağım, siz biraz önce bana bakarak ne fısıldaşıyordunuz?
Jungkook: Senin ne kadar güzel bir kız olduğundan bahsediyorduk.
Tuğçe: ^^
Jungkook: Kaça gidiyorsun ve hangi sınıftasın?
Tuğçe: Lise 3'e gidiyorum ve sınıfım 11/A.(EXO çetesinin gittiği sınıf)
Jungkook: Ne? 11/A'ya mı gidiyorsun?
Tuğçe: Evet ne oldu ki?
Jungkook: I.....Şey......Hiç bir şey.....Hiç bir şey olmadı.
Tuğçe: Emin misin?
Jungkook: (Yutkunur) E....Evet.
Tuğçe: Peki. Sen kaça gidiyorsun ve hangi sınıftasın?
Jungkook: Lise 3'e gidiyorum ve sınıfım 11/B
Tuğçe: Güzel.(zil çalar) Benim gitmem gerekiyor. Bye bye...
Jungkook: Bye bye canım.
(Jungkook BTS'in yanına gider ve konuşmaları anlatır.)
~ Tuğçe'nin ağzından ~
Canım derken? Neyse duymamış gibi yapayım bari çünkü yanına gidersem konuşma uzayacak ve ilk günden derse geç kalıcaktım.