İlk hikayemiz inş beğenirsiniz...😘
Tuğçe: 17 yaşında, eğitimi için Kore'ye gelir. Biraz kırılgan ve asosyal bir kızdır. En yakın arkadaşları Choin, Soo Yun ve Haneul'dur. (Soo Yun ve Choin
çift yumurta ikizidir.)(Bts okulun 7 havalı erkekten oluşmuş çetesidir.)
BTS ÇETESİ
Jungkook: 18 yaşında, lise 1 de sınıfta kaldı. En yakın arkadaşları Jimin ve Taehyung' dur. Lise 3'e gider.
Jimin: 18 yaşında, Jimin de Jungkook gibi lise 1 de sınıfta kalmıştır. Haneul'den hoşlanır. Lise 3'e gider.
Tae: 18 yaşındadır. Lise 3'e gider. O da Jimin ve Jungkook gibi lise 1 de sınıfta kalmıştır. Choin'den hoşlanır.
Suga: 18 yaşındadır. Lise 4'e gider. Soo Yun'dan hoşlanır.
RM: 18 yaşında, lise 4'e gider. BTS çetesinin lideri gibidir.
Jin: 18 yaşındadır. Lise 4'e gider.
J-hope: 18 yaşında, lise 4'e gider.
EXO ÇETESİ
Suho: 18 yaşındadır. Lise3'e gider. Suho Tuğçe'ye asılıyordur. Çetenin lideri gibidir.
Kai: 18 yaşındadır. Lise 4'e gider. Soo Yun'dan hoşlanır.
Sehun: 18 yaşında, lise 3'e gider. Choin'den hoşlanır.
Xiumin: 18 yaşındadır. Haneul'dan hoşlanır. Lise 4'e gider.
D.O: 18 yaşındadır. Lise 4'e gider.
Baekhyun: 18 yaşında, lise 3'e gider.
Chanyeol: 18 yaşındadır. Lise 3'e gider.
*Baekhyun ve Chanyeol birbirlerinden hoşlanırlar. ❤*
* Evet shipperlığımızı burda konuşturdukk ChanBaek reel taaam mııı nskdbdsksmsn*
-> BTS çetesi ile EXO çetesi düşmandır.<-
*EXO üyelerinin 7 kişi olmadığını biliyoruz ama BTS ile eşit olsunlar diye böyle yaptık...EXO'yu da BTS'i de çok seviyoruz sadece hikaye amaçlı bu şekilde yazdık.
😘💗
kpopkralicesi ile birlikte yazıyorum kitabı umarım beğenirsiniz.