6. BÖLÜM

75 7 0
                                    

Tuğçe gömleğinin düğmelerini iliklemeye çalışır, çalışır çünkü elleri titriyordur.

Jungkook ve Tuğçe'nin konuşmaları

Jungkook: İyi misin Tuğçe? Çok kötü ve korkmuş görünüyorsun. Bir şey mi oldu?

Tuğçe Jungkook'a sarılır ve ağlamaya başlar.

Tuğçe: Suho benden ne istiyor Jungkook?!

Jungkook: (Suho ismini duyunca yüzü değişir ve sinirlenir.) Ne yaptı o sana? Söyle çabuk ne yaptı sana? Söylesene kızım!!!

Tuğçe konuşmaz, sadece Jungkook'un gözlerine bakar. O sırada Suho gelir. Jungkook hiç beklemeden Suho'ya sağlam bir yumruk atar. Suho yeee yapışır. Hemen yerden kalkar ve Suho'da Jungkook'a yumruk atar ve Jungkook düşecek gibi olur ama düşmez.

Tuğçe: Ya durun, Jungkook...Suho...durun yeeeteeerrr!¡!

Jungkook: Ne yaptın Tuğçe'ye! Amacın ne!! Öğrendin değil mi iddiayı pislik!!!(yumruk atar)

Suho: Neyden bahsediyorsun, ne iddiası? (yumruk atar)

Tuğçe: N...Ne...Ne iddiası Jungkook, ne diyorsun sen???(kavga etmeye devam ederler) Yeter, durun artık!! Jungkook ne iddiası? Cevap ver?

Jungkook: (Durur) Her neyse...(Tuğçe'yi kolundan tutar ve çeker) Buraya gel Tuğçe, gidiyoruz.

Tuğçe: A...Ama... Jungkook...nereye gidiyoruz? Hem sen hala cevap vermedin! Cevap vermediğin sürece hiçbir yere gitmiyorum (der ve durur) Ne iddiası??

Jungkook: (Tuğçe'yi kucağına alır) Sana "gidiyoruz" dedim.

Tuğçe: AISSHH!!! JUNGKOOOOOK!!! BIRAK BENİİİİ !!!

Jungkook Tuğçe'yi KUCAĞINDA bir kafeye götürür. Jungkook Tuğçe'yi sandalyeye otutturur.

Jungkook ve Tuğçe'nin konuşmaları

Jungkook: (Kafedeki garsona gelmesi için el işareti yapar)

Garson: Buyrun.( Menüleri Jungkook ve Tuğçe'nin önüne koyar.)

Jungkook: ( Garsona gitmesi için el işareti yapar.)

Tuğçe: (Soğuk bir şekilde) Teşekkürler.

Jungkook: Ne için?

Tuğçe: Beni kurtardığın için.🙂

Jungkook: Yapmam gereken bir şeydi zaten. Seni Suho'nun yanında bırakamazdım. Ne yaptı o sana?

Tuğçe: (Olayı anlatır)

Jungkook: Ne sen böyle bir şeye nasıl izin verirsin Tuğçe? Yoksa ondan mı hoşlanıyorsun?

Tuğçe: (Tokatı yapıştırır) Ben orospu muyum yani, onu mu demeye çalışıyorsun ayrıca Suho ve benden sana ne??

Jungkook: Ben onu mu diyorum Tuğçe! Kendine gel ve o Suho'dan uzak dur! Sana bir şey yapmasına izin veremem.

Tuğçe: Beni neden bu kadar düşünüyorsun? Bu seni ilgilendirmez Jeon Jungkook!!

Jungkook: Beni ilgilendirir...Çünkü...çünkü seni seviyorum.

Tuğçe: Jungkook... bend-

O sırada birisi Tuğçe'nin omzuna dokunur ve bu kişi...-

dındındındııııııın

Sizce Tuğçe'nin omzuna dokunan kim?🤔
Bence çok heyecanlı bir yerde bölüm sonu yaptım *piç smile* 4. bölümün acısını çıkartmaya çalıştım en azından diğer bölümlere göre uzun oldu 😊


İDDİAlı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin