Pov. Natalia
- Gabi - jeczałam leżąc na łóżku
- Natka nie chce mi się - powiedziała blondynka
- Gabrysia musimy wybrać te zdjecia i jeszcze dziś jej wysłać do Hofera
- To niech będzie to to i to - pokazła kolejno na zdjęcia na których widniał Andreas Wellinger
- Gabi ale ty wiesz że to nie jest konkurs na najlepsze zdjęcie Andiego? - zaśmiałam się
- Dziewczyny a może zrobi tak że każda wybierze jedno zdjęcie swoje ulubionego skoczka - powiedziała Ania - Gabi powtarzam jedno -
Po kilku minutach każda z nas wybrała to jedno jedyne nie powtarzale zdjęcie skoczka zrobione przez Anię. Na sam koniec wyszło na to że Walter dostanie trzy najpiękniejszę zdjątka jakie tylko powstały a na nich widnieją Andreas Wellinger, Peter Prevc i Daniel Andre Tande. Około godziny 23:00 Ania i Gabi opuściły moje mieszkanie a ja od razu weszłam na instagrama i wysłałam wybrane focie Walterowi. Nie robiłam sobie wielkich nadziej ponieważ do konkursu zgłosiło się około 80 tysięcy ludzi z całego świata.
***
Następnego dania rano dostałam e-maila od Waltera z informacją że zostałyśmy wybrane do trójki najlepszych nie wiecie jak bardzo się cieszyłam. Dowiedziałam się, że na tym etepie konkursu osoby, które wygrają wybiorą skoczkowie. Od razu zadzwoniłam do dziewczyn, które chwilę później były już w moim pokoju. Gabi przyniosła nawet wino wytrawne, zazwyczaj nie pijemy ale dziś można zrobić wyjątek i troszkę spróbować alkocholu. Po nie całej godzinie butelka stała już pusta na stoliku a my obmyślałyśmy jak to będzię jak wygramy...
***
Hej jest to drugi rodział, który do was wędruję. Jeśli są jakieś błedy piszcię w komętarzach. Mimo to że źle się czuje napisałam ten rodział. Podobało wam się? Jeśli tam to zostawcie po sobie ślad w postaci komętarza i gwiazdki.
Rodział pisała milikowa