Kapitulli 18

92 11 0
                                    

Ate periudh i vinin shume vizita ne spital. Pasi qendroi shume muaj per tu marr me te gjitha, vizita analiza fizioterapi. Por i vetmi qe nuk i erdhi kurre ishe ai, dhe ajo vet kishe ndaluar te pyeste pse nuk vinte? E dinte qe dicka nuk shkonte por ai nuk ishe me preoriteti saj , shendeti ishe. Keshtu qe cdo gje qe te ndodhte ajo do shkonte para. I kishin ngelur dhe 24 ore ne ate spital dhe atje jasht e priste nje tjeter realitet. Nuk e dinte as vet se cfare e priste por e dinte qe nuk do rrinte asnje sekond me shume aty ne Shqiperi. Trupi saj ishe i gjithi i cpuar nga surumet qe bente. Pjesa e kembeve vinin ere ilaci masazhatues me barna natyrale qe i benin cdo dite fizioterapistet. Gjendja e saj psikologjike ndryshonte shpesh. Njehere kishe raste ku qeshte me lot e njehere tjeter kur mendonte dhe vetvrasjen.
Hapet dera dhe hyn personi i fundit qe priste. Me nje cokollat ne dore dhe nje dhurat te vogel paketuar me leter te kuqe.
Vittoria: po ti ketu? Nuk mund ta besoj.
Gerti: epo duhet te vija sesben. Edhe pse nuk me prisje. Sapo e mora vesh.
Vittoria: me siguri te ka lajmeruar nena ime. Jo faleminderit vertet je personi i vetem qe do kisha pas deshir te shikoja ne keto dite dhe qe me mbeshtet.
Syte e saj mbushen me lot. Sepse ai ishe i vetmi person qe mund ta shikonte te qante dhe ja hiqte masken.
Gerti: o te lutem, fshij ato lote nuk dua te shoh keshtu, si je ti?
Nderkohe qe ishe ulur te kembet e afer saj dhe doren ja kishe ven te njera kembe.
Vittoria: jam pikerisht ashtu sic mund te ishe dikush qe pasi te dali nga spitali do kete 100ndra njerez pereth qe i thone: he ke nevoj?  Ma jep doren se mos bie. Nderkohe qe ti e vetmja gje qe do te besh eshte te ecesh me vrap e ti tregosh botes sesa e bukur je.
Gerti: mos te degjoj me te flasesh keshtu ti je shume e bukur edhe keshtu.
Vittoria: prandaj ti fluturove ne krahet e nje tjetre 8 dite para se te me lije mua?
U duk fare mire qe ai u ndje ne siklet pasi u ngrit direkt ne kembe dhe filloi te ec neper dhome. Biseda e tyre nderpritet nga hyrja ne dhome te mamase se saj dhe ai per ti ikur situates mendon per te ikur. Afrohet afer saj e puth ne faqe dhe pak afer cepit te buzes dhe drejtohet drejt Rozes.
Gerti: keni nje vajze te mbrekullueshme. Dhe vet jeni e tille ju e dini sa e kam dashur familjen tuaj dhe shpresoj qe nje dite te me falni. Sidomos ti zonje. Vittorias i uroj sherim te shpejt dhe te besoj te enderrat e saj. Mirupafshim.
Pa pare asnje ne sy ai ul koken dhe del ne korridor per te ikur nxiton hapat ve syzet e tij te zeza per ti mbuluar lotet dhe iken.
Nderkohe qe Rosa vrapon shpejt per te Vittoria pasi kishe shperthyer ne lot.

"Ne Maje te gishtave"Where stories live. Discover now