Kapitulli 8

152 11 6
                                    

Gjithe rruges nuk kishendaluar nje sekond se menduari per ate. Ai ishe ai djali i para 3 4vitesh qe ajo rastesisht e pa ne nje lokal dhe nuk i hapi rrugen. Ikujtohej si te ishe dje ai takimi pare sy me sy kur dikur ai as nuk edinte kush ishe ajo dhe ne nje lokal ne qender te qytetit ajo teksa ucua per te shkuar ne wc i thote: "shtyje pak karrigen sepse skalojdot", dhe ai qe atehere kishe qene tipi i ftohte qe as nuk e kishemarr guximin ti thoshte me fal por thjesht e kishe pare ne sy dhekishe shtyre karrigen. Ndjeu 1 kenaqesi ne zemer qe nuk e kishemenduar ndonjehere. Sepse ai ishe djali qe Vittoria para 3 4 vitesh ekishe enderr ti fliste. Dhe sot kishe ardhur momenti.

Ai ishe djali me ishkurter qe kishe patur ndonjehere i vogel ne trup me muskuj pasiishe i apasionuar pas palestres, i qethur ne menyre normale nuk ishedjali i modelit "xhufk" ne koke, rrinte gjithmone i veshur mexhinse dhe bluze ose blu ose vishnje. Dhe qe nga ajo dite ai u bemendimi i saj. Por duke pare heren e fundit qe kishin folur ne atesupermarket besonte se ai sdo donte ta shikonte me me sy. Te gjithaketo mendime i zhduken kur i vjen njoftimi nga instagrami qe dikush ekishe shtuar. Dhe ishe pikerisht ai.

Alban Sh.


Vittoria: mendoja sesdo doje te me shikoje me kurre.

Alban: me fal.

Vittoria: per cfare?

Alban; per qepar e morashume serjozisht t kerkova dhe llogari, kushedi kush jam. Cte drejtekam une njehere.

Vittoria; jo mos mendokeshtu, domethene dua te them, une ty te respektoj shume dhe ti asnuk e ke idene sa e kam pritur une kete moment domethene qe ti temerje guximin pas kaq shum kohesh qe njiheshim dhe thjeshte si pamjete me flisje. Me lind pyetja pse pikerisht tani?

Albani: po se di,keshtu e ndjeva keshtu bera.

Vittoria: kuptoj. Nejsecfare ke ndermend te besh kete vere?

Albani: sapo lash punendhe mora disa dite pushim do nisem me cunat per ne dhermi.

Vittoria: aa sa qejfune skam qene asnjehere atje, ke shkuar dhe me cunat e lagjes time?

Albani: serjozisht kurron? Po dhe ata jane.

Vittoria; mos u tallska asgje te keqe une sjetoj ne shqiperi dhe kur vij nuk spostohemshume qendroj gjithmone te gjyshja.

Albani: bej shaka, nesedo mund te shkojm bashke ndonjehere.

Vittoria: une nukshoqerohem me te panjohur. Ahaha.

Albani: po para pak minthe qe kemi kohe qe njihemi, gjithesi, pse zgjodhe mua per te folurdhe jo dike tjeter?


Vittoria kishe shumearsye per ti folur por nuk donte ta jepte shume veten keshtu qezgjodhi pergjigjen me te ftohte te mundeshme, "Se di".

Albani: mos u skuqtani. Gjithesi po shkoj tani sepse eshte rruge e gjate dhe sdua te meleri bateria, dua ta kemi dhe per vone.

Vittoria: ta kemi?

Albani: Po une dhe ti,


kjo fjali ja beri terrah zemra fort, qeshi, ne ato momente harroj cdo mashkull te botes. 

"Ne Maje te gishtave"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant