Kapitulli 12

110 10 0
                                    


Vittoria bisedoi dhe me gjyshen. Edhe pse ishe e nje moshe te vjeter e kuptoj. Dhe mbylli cdo bisede me fjaline:
“edhe une kur isha e re si ti dashuroja gjyshin tend, dhe mendoj se tani sdo kisha aq shume pengje nese prinderit tane do na lejonin ne ate kohe te shijonim lidhjen tone sic deshem. Por vetem te prisnim ate orarin fiks ne oren 5 pasdite per tu takuar njeri te fillimi rruge e tjetri fe fundi per tu takuar me pas dhe te benim xhirot tona te pasdites”. Me pas shtoi: “shko vitto, nese vertet ta ndjen zemra me kte djale shko dhe bej eksperiencen tende , une do pranoj te rri dhe me eglen vajzen qe cupa ime ka gjet”.
Vittoria: nena nuk di sesi te falenderoj per kete qe po ben per mua.
Katerina: ti me kujton shume veten time kur isha e re. Te gjithe te kane thene qe me ngjan mua apo jo. Keshtu qe jam krenare per kete qe po bej.
Pas kesaj Vittoria shkon ne dhomen e gjumit dhe pergatit valixhen per te nesermen nderkohe qe e gjyshja i pergatit buken per me vete. Keshtu nuk do i duheshe te shpenzonin dhe leke m ushqimin.
Ne valixhe fut shume roba me ngjyra per diten dhe mjaft roba te zeza dhe elegante per mbremjeve. Atlete, taka te larta, pjaster, robat e banjos, make up, karikusin e dores te telefonit, aparatin fotografik Kanon per foto sa me profesionale dhe me ne fund ulet mbi te per ta mbyllur.
Albani: u bere gati yll?
Vittoria: po gjithcka mire. Mora gjithcka. Ti?
Albani: mendoj se ke marr gjithe shpine. Haha un po , vetem nje cant dore. Hej..
Vittoria: me thuaj?
Albanj: jam shume i lumtur. Dhe pse nuk ta them shpesh dhe te nervozoj po  jam i lumtur me ty. Smund ta besoj se do kalojm disa dite bashke.
Vittoria: e di edhe une. Nuk mund ta besoj qe po bej dicka me dike qe seshte akoma i dashuri im.
Albani: kur te hipesh ne makine neser dije qe je e imja.
Vittoria: ta shohim. . Nejse do flejme tani se neser do cohemi shpejt?
Albani: naten gjume te embel. Me pafsh ne enderr. 😂😂
Vittoria: po po hahah.. neser shihemi te shoh perballe. Naten.
Mbyll internetin fik tel ve oren ne zile dhe ashtu sic ishe me shpirtin plot e ze gjumi. Nje aventure verore e priste.

"Ne Maje te gishtave"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant